Vårmammor 2010 del 12! <3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vårmammor 2010 del 12! <3

Jo det är mintkladdkaka och kladdkaksmuffins blir det imorgon, tycker inte alls det blir mycket paj om du gör en citronpaj, det är ju jätte mumsigt :d

Rabarbermuffins med kanel och hasselnötssmul? Äppelkaka med vaniljsås?

*kl*

Jag har då min dag säkrad. Vaknade 01.40 av att jag hörde Theo kräkas. Vi var vaken en timme efter det, ta ur sängkläder, duscha pojken etc. Jag mådde lite halvrisigt i gårkväll och har sovit dåligt i natt så nyss var det min tur :( ville så gärna kunna få fara ut å köra hästen nu när det är så fint väder. Dock verkar Theo rätt pigg nu så jag hoppas att det räcker med en gång för mig också, ska ju jobba i morgon....

Jag röstar på äppelkaka. :angel: Herre gud, vad mycket äta det blir! :eek:

Ni får ha överseende med om jag inte hinner städa supernoga till imorgon. :o Jag ska försöka hinna, men ska bort i eftermiddag, så lite tid försvinner. Men jag hoppas att ingen av er är rädda för katthår. Jag undrar just hur den lilla katten kommer att bete sig. :grin: Sist vi hade många människor hemma var hon ju heeelt galen... :crazy:

Förresten! Min stora katt skulle uppskatta om ni knackade på dörren istället för att ringa på klockan. Hon tycker den är läskig och med 4 pling lär hon inte våga visa sig. Tror nämligen att Michellan gärna vill se min fina britt! ;)

Ååh, jag blir så avis på er! Jag ville verkligen komma. :( blir så sur att jag skulle bli sjuk just nu. Har lägre feber idag, men vill inte komma och smitta er. Buhuu. :(

Funderar på att bara äta varma koppen idag, blev bjuden på 5 semlor igår av olika personer och hade inte hjärta att säga nej till någon som kom och var gullig. Mår nästan illa idag. Sambon kom hem med en kartong igår med 4 semlor ifall jag skulle må dåligt idag också, uuuh. Haha, världens största i-landsproblem just nu tror jag :D

*kl*

Heja! Heja! Efter min skitdag igår så har ebba sovit HELA natten!!!!!!! Jippi jippi!!! Inte ens ett nappinstopp :)
Jag är helt groggy av att få sova 6h på raken... Jag låt ju o vänta på att hon skulle äta nattvälling vid midnatt men icke :) Inte ens kl 3...
Vaken lärka kl 6 men då fick hon lite ersättning och sov o lekte i sängen till 8...

Sjukt att mitt huvud känns som en geleklump bara för att jag har fått sova ;)

Härligt!! Vad skönt för er! Här vaknade Selma kl 5 av någon anledning och somnade igen vid 6-6.30 och sov till kvart i 8. :)

Och sällar mig till svartfot, grattis till Doris lilla S! Trådens tredje ettåring. :)

Åhh En ettåring idag med :) Underbart :)
GRATTIS GRATTIS mini Doris!!!

På tal om födelsedagar så fyller min 3åring år samma dag som Ebba :) Så det blir dubbla tårtor ;)

*kl*

Grattis till Mini Doris :D

Här bakas det och packas om vartannat.. har gjort första MMFen nu, spännande konsistens verkligen!
Just nu så sover M och sambon är iväg och handlar så jag passar på att pusta och surfa lite ;)

Jag är så avundsjuk på er som ska träffas så jag röstar för en träff sen i april/maj med :angel:

Åh en vit Beetle till :love: Vad fräckt med namn på den =) Hur gammal var din? Sambons var också lite äldre, en -99.

Förlåt för att jag sa att mörkblå bilar är fula :D Jag är nog bara trött på färgen i allmänhet; alla fleecetäcken till hästen är mörkblå, bilen är mörkblå, har en del kläder till Milton som är mörkblå och jag är sååååå less på färgen bara! Svarta bilar är snygga, OM de är nytvättade. Håller med er, jag är heller inte så förtjusta i silvriga bilar, just eftersom de är så vanliga. Är en sucker för vita bilar (vissa modeller är snyggare i vitt än andra) och så champagnefärgade såklart :love:

KL
Får väl börja dagen med att hälsa grattis till mini doris på ett års dagen

GRATTIS härifrån också!! Tredje ettåringen, redan, det går så fort!

EmelieR - gud vad skönt att ni fått sova, förstår att det måste kännas helt fantastiskt!!

Nä- det är det sjuka.. jag är helt groggy idag.. Som en geleråtta i huvudet ;)

Men men. Andra omgången friskluft kanske gör sitt :) Ska passa på innan molnen skulle komma in i em...

Ja det är lite tråkigt med vädret.. Var ute och gick med vovvan i morse och det var SÅ skönt och härligt, lite disigt och solen sken, härligt och inte speciellt kallt!!
Och nu börjar molnen komma in, tyvärr. Jaja, det skulle väl blir bättre framåt fredag och helgen? Hoppas på det i alla fall.

Det ska iaf inte frysa :) Bara det :)

Är lite avundsjuk på er träff där uppe... vi får också få tummen ur här nere... Var bor alla? Jag o Armani bor ju runt kristianstad och Juzzen runt Mamö. Men resten?

Jag röstar med på en träff framåt våren:laugh:
Då får inget hindra mig!

Sörjer morgondagen lite att jag inte kan komma! Men hade det inte varit för veterinärbesök hade jag nog fått fundera en gång till ändå, ska tydligen bli skitväder i morgon:(

Så ni som ska till oregano i morgon. Kör försiktigt!
Och rapport med bilder vill vi ha sen:bump:

Om ni där nere kan tänka er att åka lite uppåt så blir det inte superlångt för Mikan, viv och mig neråt:)

Snackade vi inte lite lätt om Halmstad för ett tag sen?;)

Ååh, jag blir så avis på er! Jag ville verkligen komma. :( blir så sur att jag skulle bli sjuk just nu. Har lägre feber idag, men vill inte komma och smitta er. Buhuu. :(
Du får bjuda oss på träff i sommar! Vi är så nyfikna på att se er fina gård! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
10
· Visningar
1 287
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 062
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 015
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar