Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha va lyxigt! Skönt när man har kontakter sådär! Nu är besiktningen bokad på måndag kl 13! Prislappen blir väll en överaskning sen!
Hua nu fick jag ont i magen igen :/
Detta borde jag veta känner jag Men får man verkligen ställa sig i dagiskö så tidigt? Är det inte tidigast 6 månader innan som man får sätta sig i kö (innan det är dags för barnet att börja på dagis)?
Min svägerska tycker jag är jätte snobbig men kläderna till Isabella, man riktigt såg på henne hur hon njöt när Isabella fick en heldress med hello kitty på. Fast det bekommer inte mig, det är M som dunkar huvudet i väggen över Hello Kitty
Men just Hello Kitty, där sa jag till alla innan vi fick Milton, att köper ni det, så eldar jag upp vartenda plagg. Och inte till någon flicka i världen kommer jag handla någon form av Hello Kitty, i alla fall inte förrän flickan bönar och ber om det, nej fy fasen! Arbetsskada kanske, men alla töser går ju runt med denna jävla katt överallt
Helt ot, men är det i duved dagiset ligger i åre? Eller har de i byn?