Sv: Vårmammor 2010 del 12!
Haha! Tror du det? Jag va själv tydligen relativt tidig med det mesta, men inte blev det nåt särskilt av mig
Vad skönt att Iggy äter ordentligt! Du verkade lite orolig där ett tag.
Själv har jag en unge som är otroligt liten i maten, men ändå växer han som en raket. 79 cm va han sist
Det blir nog nåt alldeles särskilt av Oscar tror aldrig jag hört om en unge som är så snabb och tidig med allt!
*kl*
Ang storlek på våra kids, var på 10-mån koll med Iggy igår. Han var då 77 lång och 10335 tung. Han har gått upp ett kilo sen 8-mån kollen! Måste bero på att han börjat äta så mycket riktig mat, nu tror jag faktiskt att amningen bara utgör 50% av hans matintag Till frukost äter han ca 1,5 dl yoghurt, en stor macka (lingongrova) halva med ost o halva med kalvkorv och ca 10 vindruvor eller ett päron! Och då kan han ändå ha ammat på natten och precis innan vi kliver upp. Resten av dagen kan vara lite olika hur han äter, ibland mycket och ibland inte mer än ett par matskedar.
Tycker Iggy har blivit så stor bara nu det senaste. Han har fått ett annat rörelsemönster och ett helt annat minspel i ansiktet. Eller rättare sagt mer miner och uttryck. Någon annan som märkt det på sina barn?
Haha! Tror du det? Jag va själv tydligen relativt tidig med det mesta, men inte blev det nåt särskilt av mig
Vad skönt att Iggy äter ordentligt! Du verkade lite orolig där ett tag.
Själv har jag en unge som är otroligt liten i maten, men ändå växer han som en raket. 79 cm va han sist