Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20
Vi har också ätt tacos idag! Är som tradition att åka till faster å käka det på juldagen! Lätt den godaste tacosen på hela året efter all julmat!
Oregano
Ojdå, hoppas det går bra med lille Albin.
aneka
Men Charlie passar väl helt utmärkt! Å Milton och Charlie funkar också bra ihop! Han är sååå söt, eller ja, båda dina småkillar är söta!
Mikan
Åh nej, det lät inge vidare, finns liksom många andra på pm/FB! Kram så länge!
*kl*
Sådärja, fick en rätt bra jul med lagom många klappar till T. Fast han hade nog nöjt sig med den paddlande badankan han fick först
det tog honom hela kvällen att öppna sina paket. Han öppnade ett och provlekte en stund innan han tog nästa. Blev dock lite ledsen mot svärmor både över ett paket och en grej som vi skulle ordna. Hon har frågat ungefär 20 ggr vilken storlek T har nu, varje gång har jag svarat att om hon vill köpa nåt s ska hon köpa i strl 98, lika förbaskat hade hon köpt en pyjamas i strl 86/92....inte värre än att jag får byta den men ändå. Sen sa jag tidigare att vi kunde fixa julmusten eftersom vi hade en tomback hemma, ja det tyckte hon lät bra, men samma sak där, nog hade hon köpt en 4-pack 1,5liters också. Ibland känns det verkligen som hon inte lyssnar för 5 öre. Men en grej som jag blev ganska brydd över idag var när hon skulle bjuda syrrans pojk på en kaka, trots att svågern sa att han inte behövde så gav hon honom en kaka
okej om det hade varit T, jag har ju som vant mig vid att hon inte lyssnar men när det är efter utomstående barn och man dessutom säger nej ska man inte respektera det då?! Kan säga att det blev lite konstig stämning.
Nu ikväll ska vi iväg på bio, är lite splittrade känslor att åka iväg, hade gärna vart hemma men min bror hade hunnit boka biljetter och nog tror jag filmen är bra, Sherlock Holmes, men har gärna varit hemma ikväll. Det blir som så intensivt. I morgon är det "lilla julafton" hemma hos mina föräldrar med alla mina syskon, 2 av dom var inte med igår.