Sv: Vårmammor 2010 &Co del 18
*kl*
Inget svar ifrån sambon än på mitt frieri. Vet inte hur jag ska få ur honom ett svar, vill inte ligga och trycka på heller. Påminde lite snabbt när han kom hem om att jag menade allvar med min fråga. Men han skulle fundera vidare sa han. Då kan ju jag inte låta bli att gå och fundera hela helgen på vad som gör att han inte vill gifta sig med mig, vad som hindrar.
Vi har varit ihop i över 8 år, har hus och barn ihop. Så jag har inte en aning om vad som stoppar.
Va på nån slags aloe vera party i går. Jag och Oscar, då de vi va hos har ett barn som är jämngammal med Oscar. Tänkte de skulle leka lite med varann.
Jodå, det gjorde de. Den andre killen drog av sig tröjan för han spillde vatten på den. Då såg jag ett stort plåster på ryggen på honom, frågade vad som hänt. Fick till svar att han har bältros!
Men vad sjutton! Är inte det smittsamt?? Kul att man får reda på det innan, de visste om att Oscar skulle med dessutom.
Nu är det inte många dagar kvar tills vi far på weekend i Skottland
Och Oscar ska sova bort i tre nätter, börjar få lite dåligt samvete över detta. Inte för Oscars skull, utan för tänk om mina stackars föräldrar inte ska få sova
Och det som oroar mig mest är lilla Douglas, tänk så blir han dålig igen när vi är borta
Har gett mamma instruktioner för hur hon ska göra och så. Att inte få panik om han får ett epilepsianfall. Men om han blir förlamad igen och till veterinären och avliva. Tänker inte låta hunden gå igenom en operation igen.
Störtlöjligt att gå och oroa sig för hunden när man lämnar bort barnet i tre nätter.
Gården är oxå ett orosmoment, men jag har lämnat över ansvaret till en av mina stalltjejer som jag litar på.
Nog med svammel ifrån mig, nu ska jag gå och lyfta ner Oscar som flyttar fram soffbordet till tvrumms dörren som han stängt (suck)