Sv: Vårmammor 2010 &Co del 18
gårdagen var visst en dålig dag för många, skickar en kram till alla jag med.
Och man kan skriva ett brev även om man bor nära. jag är kass på att prata när jag mår dåligt det blir bara att jag gråter istället. Innan idag skulle sambon och A iväg en sväng och det sista jag hör är en kommentar om att bilen är stökig. Jag ringer honom men får inte ut vad jag vill utan han får ett sms av mig. Sen hann vi inte prata idag utan barnöron i närheten innan han åkte iväg i em till kompisar i andra huset.
Jag mår riktigt kass just nu, stressad av sjuka barn, hinner inte med hemma, hästen ja i stort sett allt. Sambon pikar ibland om att jag inte hinner med att hålla det vettigt i ordning hemma och kommentaren om bilen fick det att rinna över. Skrev precis hur jag känner det och frågade vad jag skulle prioritera ett super välstädat hem eller att ta hand om barnen?
Vetskapen att jag är hemma själv med barnen inatt gjorde inte humöret bättre.
Vi har en särskild ton mellan varandra och i vanliga fall tar jag inte illa upp för jag vet att han slger saker på ett burdust sätt ibland och det gör jag med. Just nu klarar jag inte av det och behöver få honom att förstå det.
Jag vet att jag skulle tagit upp detta med honom tidigare men på något sätt vill jag inte stressa honom pga hur jag mår, misstankarna att hans krampanfall var strssrelaterat gör att jag vill hålla fasaden uppe ännu mer. Vilket jag vet är fel egentligen.
......