Sv: Vårmammor 2010 &Co del 18
Vad bra att du är nöjd! Fanns det färdiga påsar att köpa eller köper man per meter? Vi har ett par tjockisar som skulle behöva en sån...
*kl*
Var ju på ul idag och gjorde cub-undersökning, vi fick väldigt låg chans, så det känns bra. Började såklart gråta när jag såg hjärtat slå. Sen så träffade vi vår bm och läkare, där gick vi igenom mina bäckenmått. Jag är ju för trång, min sambo satt och fnissade och sa att han inte märkt det
, jag kan föda en bebis på kanske max 2,5kg, inga 4,7kg bebisar som jag och sambon verkar producera. Känns på något sätt väldigt skönt, fortfarande, att se det svart på vitt att S aldrig hade kommit ut naturlig väg, att vår oro att hon var för stor var riktig. Fick även reda på idag att vår bm som nonchalerade oss inte längre jobbar som bm. Känns bra att ingen mer behöver utsättas för henne.
Läkaren började prata om att vi kunde ha full koll på banets tillväxt, om vi ville chansa, men både jag och sambon såg på honom med stora ögon och undrade om han var knäpp. Så nu har vi ett planerat kejsarsnitt. Känns verkligen grymt skönt.