Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nästan samma som när vi ringde på klockan bara en liten stund efter att jag var öppen 5 cm och sa "nu kommer den!!!" "nej då, det gör den inte alls!" fick jag som svar, men jag hade rätt!men hallå - ifrågasätta min förmåga att se och känna skillnad på fostervatten och flytningar, fnys! )
Någon mer än mig som såg på Sportspegeln när OS-hästen Hickstead dog inne på banan idag efter avslutad runda
På tal om fostervatten.. Mitt gick när jag stannade till på toan på väg mot en alvedon, efter mer än 12 timmars regelbundna sammandragningar. Det var grönt så H hade med andra ord lagt en kabel = bara ringa in till förlossningen och säga här kommer vi. Fortsatte sippra medan jag pratade med dem, men väl där hade det bara kommit några droppar i bindan när barnmorskan skulle undersöka den. Mja, tyckte hon, det kan lika gärna vara flytningar.. Men TJI fick hon för när hon skulle kolla hur öppen jag var sa det splash! Uttrycket in your face comes to mind (med en släng av dålig humor, var inte ens nära fejset men hallå - ifrågasätta min förmåga att se och känna skillnad på fostervatten och flytningar, fnys! )