Sv: Vårmammor 2010 &Co del 18
kl
Hej på er! Hoppas ni alla har haft en bra helg (Doris, stora kramar till dig, förstår att din helg inte har varit någon höjdare, tänker på dig!). Jag har också haft en bra helg, men alltså den här jävla tentan som hänger över mig (skrivs imorgon) gör att det mesta känns skit!
Alla helgon-middag hos mina föräldrar i lördags, de bor nära kyrkogården och jag och min syster tog sent en promenad bort för att titta på gravarna och tänka lite extra på de som fattas oss. Min kompis pappa, våra gamla grannar och framför allt mitt ex och Miltons första kusin som dog innan han fick födas
Det är sorgligt och vackert på en och samma gång och det känns viktigt och speciellt på samma gång.
En rolig grej som hände där dock, hahaha.. Min mamma är lite speciell
Och bestämde sig för att skrämma oss på kyrkogården
Jacka med luvan uppdragen och en mask för ansiktet klev hon in på kyrkogården, såg två individer och ställde sig tyst i mörkret vid dessa personerna. Problemet var att det var inte vi, utan två av kyrkans personal
Stackars pensionärerna som måste ha blivit lite rädda, och stackars mamma, som bara vände och gick hem igen när hon upptäckte att det var fel person!
Lottch: Vad tråkigt med B, men tror att det är bättre för honom och för dig, eftersom du mår som du gör. Inte för att det gör saknaden mindre, men kanske det är en klen tröst?
Emmah: Jag såg också Hickstead på tv igår, herregud det är så fruktansvärt