Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men fy va dåligt av din kollega. Men också av DIN vikare att inte komma ihåg dig som låtit henne få jobb i ett år. Förstår att du vill stanna hemma. Men nån röst inom mig tycker att du ska gå endå bara för att få in i deras hjärnor att du faktiskt också finns där!
Hmmm, fy vilket trist läge Jag tycker ändå du ska gå, det är ju inte för hygienistens skull ni går ut utan för din vikarie (fattar att det är 2 olika personer)?! Men absolut, jag förstår verkligen att det gjorde ont i hjärtat, ffa när det är en sån liten arbetsplats och du trots allt jobbat där rätt länge.
Om du vill träffa vikarien så gå dit annars skit i det. Det är mycket mysigare att vara hemma med familjen
Aha då läste jag nog lite för snabbt samtidigt som sambon försökte säga något. tyckte det va konstigt om Din vikarie skyllu glömma just dig.
Jag har varit på samrådsgruppsmöte, har ni sådant på era förskolor? Jättetrevligt faktiskt. Två föräldrarepresentanter från varje avdelning på förskolan som träffar ett par av fröknarna och förskolechefen, får information om förskolan och området etc. och pratar ihop oss om vad vi kan göra för att förbättra förskolan etc. Så roligt att få vara en del av detta! Det är ju dessutom min gamla arbetsplats, som jag bara älskar och saknar liteVad gör ni alla ikväll? Väldigt dött här inne.
För övrigt fick jag veta idag att mina medisar startat en "Jennys medryttare"-grupp på Fejan så även om jag inte finns på fb så finns jag på fb