Sv: Vårmammor 2010 & Co del 17!
Ibland kan man behöva en påminnelse när man har fastnat med något i sin tankebana. Jag kan känna själv att jag vill få såna påminnelser när jag snöar in på saker. Jag är sån person som ältar saker.
Jag har perioder då jag känner mig väldigt ensam men oftast så trivs jag med att bara umgås med lilla familjen (M+Bellan). Sedan så trivs jag väldigt bra med jobbarkompisarna och kan pratat av mig om det mesta med dem fast mina jobbarkompisar är alla (3st) fyllda 50 år.
Det är roligt att prata med alla här men samtidigt så känner jag ibland att jag vill ha någon att prata öga mot öga också även om det bara är kallprat.
Jag vill ju umgås med dig vi får se till att få till en bukefika för de som vill snart
Än så länge verkar inget ha försvunnit för oss och hoppas att inget försvinner heller. Kläderna som ligger på förskolan är lite billigare kläder (Lindex ta 3 för två typ) men kläderna hon kommer dit med kan ju både vara dyrare och billigare kläder.
aneka: Som Oregano säger vi får mötas upp i typ Sala så behöver ingen åka så där jätte långt.
Nej precis, kommer ju absolut söka vidare Glömmer det lite i deppet över att livet inte är precis som jag vill ha det just nu. Är ledsen över att min föräldraledighet är slut och det hade varit så mycket lättare om jag haft ett roligt jobb att gå till. Men ett tråkigt jobb behöver ju inte vara för evigt, tack för att du påminner mig om det!
Ibland kan man behöva en påminnelse när man har fastnat med något i sin tankebana. Jag kan känna själv att jag vill få såna påminnelser när jag snöar in på saker. Jag är sån person som ältar saker.
Ang umgänge så har jag inga vänner alls här som jag umgås med. Jag har inte heller något direkt behov av att göra det heller när jag jobbar och har fullt upp ändå. Men jag har folk på jobbet och er som jag kan prata med. .
..//...
Jag nog för dålig självkänsla, för jag tror aldrig att någon vill umgås mig tråkiga mig och därför är jag dålig på att höra av mig till folk.
Jag har perioder då jag känner mig väldigt ensam men oftast så trivs jag med att bara umgås med lilla familjen (M+Bellan). Sedan så trivs jag väldigt bra med jobbarkompisarna och kan pratat av mig om det mesta med dem fast mina jobbarkompisar är alla (3st) fyllda 50 år.
Det är roligt att prata med alla här men samtidigt så känner jag ibland att jag vill ha någon att prata öga mot öga också även om det bara är kallprat.
Jag vill ju umgås med dig vi får se till att få till en bukefika för de som vill snart
Förresten, hur har ni gjort när saker försvunnit på dagis? S har blivit av med sin nya mössa, nämligen, lite tråkigt eftersom den var rätt svår att få tag på. Det var en sån där randig villervallamössa, och i fredags kom min man hem med en randig mössa (pop) från ett annat barn som hamnat i vår korg. Gissar att personalen helt enkelt blandat ihop dem, eftersom de var lite liknande. Letade i morse på dagis, men jag hittade inte vår mössa. Troligen är det väl det andra barnet som fått vår mössa, och inte tagit tillbaks den till dagis - lite konstigt, för den är namnad, och de borde ju se skillnad (helt andra färger på deras mössa och vår).
Än så länge verkar inget ha försvunnit för oss och hoppas att inget försvinner heller. Kläderna som ligger på förskolan är lite billigare kläder (Lindex ta 3 för två typ) men kläderna hon kommer dit med kan ju både vara dyrare och billigare kläder.
aneka: Som Oregano säger vi får mötas upp i typ Sala så behöver ingen åka så där jätte långt.