Vårmammor 2010 & Co del 17! <3

Sv: Vårmammor 2010 & Co del 17! <3

Jag har också hört att pil växer fort men jag tror att de har ganska djupa rötter också så att man ska tänka sig för med vatten och avlopp. Tråkigt om en rot perforerar ett rör.

Nu har jag varit hos tandläkaren iaf. Hade var i tanden brevid. Inte den som jag hade mest ont i. Så nu får vi hålla tummarna för att den inte fyller på sig igen. :) bara att vänta och se hur det känns när bedövningen släpper. Vilket jag hoppas blir snart för den täpper igen näsan lite/ gör det svårt att andas med näsan.

Nu håller vi tummarna för att du också får bli frisk. Känner mig elak som gnäller hos dig när du också är dålig!

Jag var väldigt nära på att sätta någon/några pilar i våras men backade pga av det där med rotsystemen.. Tycker de är så fina! Kanske är olika beroende på vilken sorts pil det är?

Vi håller inte till på den delen av tomten :angel: Så rötterna blir inget problem för oss.....

Då så! Pil ska väl dessutom bara vara att sticka ner en gren i marken, har jag hört. Så känner ni någon pilägare är det bara att köra tycker jag!

Undrar om det inte finns pil uppe i stugan....

Eller nu vet jag, på dagis ska de såga ner en stor pil! Kanske ska passa på då :D

Såklart!

Jag vill också bygga staket btw.. Skulle gärna ha en fin gärdsgård, hade ju passat toppen till vår gård. Men det är inte billigt att ta in någon duktig som fixar det.. För det är en konst, och inte speciellt snyggt med fuskbyggen!

Vet en familj somfick bidrag för att bygga gärdsgård. Kulturminne eller nåt sånt, men det var ett tag sen.

Dagens parentes fr mig. :D

Väl vald parentes!

Hmm, måntro om man kan få kulturminnesbidragspengar för en gård från 1868..?

Det vore ju toppen! Gärdsgård är så fint.

By the way.... vi ska på husvisning imorgon :angel:

Tråkigt? :cool: :devil:

Energiskog då? Eller granar?

Ja tråkigt om det är erat rör som går sönder, mindre tråkigt om det är grannens :D ;) thujor växer ganska fort de också fast kanske inte tillräckligt fort :angel:
Kul med husvisning!

aneka: haha, gnäll på du. Mitt gör inte så där jätte ont bara irriterande. Ska vara muskelfästet i revbenen som gör ap-ont när man hostar, nyser eller lyfter Bellan fel men annars som sagt bara irriterande ;)
Hoppas det lättar för dig nu och tänderna sköter sig.

*kl*

Så kära vänner, har ju lovat att hålla er uppdaterade först ;)
Nu bär det snart mot Halmstad för att se om det är fostervatten som kommer.
Tyvärr är det mobilförbud på förlossningen men ska se om jag kan uppdatera er någon gång ändå :angel:

Åh vad spännande!! :bump: väntar med spänning på fortsättning och uppdatering om att bebis har kommit ut! :laugh: Lycka till nu på fl!

Men nej vad spännande, lycka till!! Men var det inte du som var "tvungnen att knipa i ett par veckor till? Jaja, hoppas allt är väl med er!!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
802
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
467
Senast: Rosett
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
39 40 41
Svar
811
· Visningar
24 908
Senast: EZMK
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 093

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod

Hästrelaterat