Vilka ljuvliga foton!!
Och jag som älskar svarta katter dog nästan när du visade den lilla svarta
När jag var liten hade vi en kolsvart hittekatt som hette Sylten
Och han var verkligen min katt. Jag kan sakna honom fortfarande, det är nog tack vare honom jag har sådan förkärlek till just svarta katter !
Vår lille Vilse som kommer hem på fredag, är brun-tigrerad. Det duger i och för sig bra det med
Kl
Fy för fasen vad jag pluggar.. På fredag är det dags för tenta ju och inget fastnad känns det som
Jag läser och läser, funderar, tänker.. Imorgon ska jag sitta med en klasskompis, diskutera olika saker brukar vara ett givet sätt (för mig) att ta in saker och få det att fastna.
Det är för mycket nu helt enkelt. Det här jävla stallet som aldrig blir klart, hästarna går ute i skitväder och ser anskrämliga ut och jag mår så dåligt av att se dem gå där och ha tråkigt. Armani som verkligen hatar regn är allmänt sur hela tiden. Jag har liksom inget val heller och det är det värsta. Och min stackars pappa är helt sönderstressad, på grund av stallet, som dessvärre hänger mest på honom
Och så allt pluggande, själv med Milton enda till söndag. Jag mår inget vidare just nu och vill bara sova ett par månader och vakna upp pigg, utvilad och med ett färdigt stall....