Vårmammor 2010 &Co del 15 <3

Sv: Vårmammor 2010 &Co del 15 <3

Tack vad ni är snälla :)
Dock har vi inte berättat för någon än, är ju bara v6+ ännu :)

Jo, det är lite lurigt sådär, dom där simmarna är ena olydiga rackare ;)

Oregano har du fått skinnet? var det lika mysigt som det såg ut? :)

Nej, jag har inte fått skinnet än. Kollinumret jag fick funkar inte, så jag kan inte spåra det heller. Men om jag får en pappersavi brukar det ju ta den dag extra. Vi får hoppas att det kommer imorgon. :laugh:

Wow grattis!! Så det kan bli :D

Såg att ni skrev lite om skinn, vad har din mamma för får?! Liten störning så där men...:)

Och förresten AKB, hur gick det med era får?! Blev de nå lammisar??

Senast ändrad:

Stort grattis! Nu är vi ju några stycken som är gravida (och några som försöker) Spännade med syskon till våra vårbäbisar 2010.

Idag har min mamma passat barnen på em och sambon och jag har varit och köpt säng. Till en början var jag besviken över att det är ca 6 veckors leveranstid, men när jag tänkt efter så är det bättre att den kommer efter förlossningen. Bara för att vattnet inte gått spontant de två tidigare gångerna så skulle det säkert göra det i nya sängen ;)

Just ja! Jag skulle invänta svar från Western innan jag mailade dig, men så glömde jag... Sorry!! :o Jag hittade iaf ett fint skinn från Gotland. :)

Du tänker nog rätt där. Snart blir det att dra på det otäcka plastiga madrasskyddet till vår säng för att skydda madrassen mot vatten. En ny säng skulle jag nog inte vilja sova i på slutet.

Nej, jag fick inte heller kollinumret att fungera, funderar över vad för siffror mamma blandat ihop :)

Emmah
Jag vet faktiskt inte riktigt vad det är hon har, men jag tror det är någon blandning :) Det har varierat lite för hon har ju bara för kul ca 5 tackor varje år...

Jodå, nu är det lugnt, det tog någon vecka innan vi bestämt riktigt hur vi skulle göra eftersom vi är arbestlösa båda två igen med, men man kan ju ändå aldrig vara säker vad gäller jobb så det fick bli som det blev :)
Vi har ju lite saker och vagnen behöver ju bara kompletteras så det ska nog gå bra då, tyvärr har vi ju sålt alla kläder i stl 50-68 så där blir det ju en del men det är ju inte så mycket, nu vet man ju lite vad som väntar dessutom :)

Det är kul att vi är några nu och att det är så utspritt ändå, vår vårmammetråd kommer ju leva för evigt :p

Det första är nog ett datum och sen ska det vara två bokstäver också. Men det är inte hela världen. :D

Jag kommer att göra mig med alla bebiskläder sen, så vill du ha dom kan du få dom extremt billigt. :)

Just ja! Jag skulle invänta svar från Western innan jag mailade dig, men så glömde jag... Sorry!! :o Jag hittade iaf ett fint skinn från Gotland. :)

Ah det är lugnt, är helt ärligt lite smått sugen på skinnet jag mejlade om själv :o:D Kom ett till som är nästan likadant...har inte bestämt mig bara . (Dagens i-landsproblem)

Det låter bra det :)
Alla här är så snälla verkligen!

Jo, det brukar vara ett SE med i numret men det hjälpte inte när jag pröva heller, får se om det dyker upp i morgon annars kan jag kolla med henne om kollinumret, hon kanske läste på fel ställe :)

Jag har också kläder jag tänkt ge bort/sälja så är du intresserad så vet du vart jag finns! Fasst det finns inte så mkt som är neutralt ifall ni får en tjej till tänkte jag. :)

Vi har ju lite saker och vagnen behöver ju bara kompletteras så det ska nog gå bra då, tyvärr har vi ju sålt alla kläder i stl 50-68 så där blir det ju en del men det är ju inte så mycket, nu vet man ju lite vad som väntar dessutom :)

Det är kul att vi är några nu och att det är så utspritt ändå, vår vårmammetråd kommer ju leva för evigt :p

Säger bara en sak, Tradera (om man du kan tänka sig begat). Klädpaket i just den storleken kostar typ inget alls och är ju oftast rätt fräscha å fina. Dom nöts ju inte så mkt precis. Annars hade ju iofs Oregano ett sjysst erbjudande :laugh:

Och förresten AKB, hur gick det med era får?! Blev de nå lammisar??

Gick inget vidare. 5 tackor. 3 dräktiga. En fick dödfödd och två tackor fick en liten bagge var.
Nu är bagglammen så stora att vi inte vågade ha kvar dem i flocken, så de fick flytta hem till grannen. Han ska göda upp dem lite mer sen ner i frysboxen.
Baggen har gått med tackorna hela sommaren nu, så vi får se om det blir fler lamm framöver :laugh:

Tradera och blocket tycker jag är ganska jobbigt, så jag säljer/skänker mycket, mycket hellre till någon jag känner och som uppskattar det. Fast just idag har jag faktiskt sålt de två overaller V hade i vintras, på Tradera. :laugh: Men just bodys och byxor och sånt har ju inget direkt värde.

Hoppas du får en kille, för tjejkläder har jag inga. :p

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
8
· Visningar
1 094
Senast: Rosett
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
467
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
843
Senast: Bison
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
27 554

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka