Vårmammor 2010 &Co del 15 <3

Sv: Vårmammor 2010 &Co del 15 <3

Förstår på ett sätt hur du känner, klart att det är en lättnad - hon har det bättre nu, ni slipper oroa er etc.
Och jag lider oerhört med din sambo :( Har själv gått igenom det vid ett par tillfällen, man tror att man aldrig kommer hämta sig, men det gör man. Tiden läker inte alla sår, men man lär sig leva med sorgen på något vis.
Usch, nu sitter jag här med tårar i ögonen, kan sakna min gamla Lisa, så det gör ont i kroppen. Jag var 12 år när hon gick bort, hon var min allra bästa vän och jag trodde aldrig att jag skulle bli lycklig igen.

Kl

Ni kan tro att jag pluggat flitigt idag, heja mig :banana: Snart får det räcka för dagen, sen är det Milton för hela slanten och när han sover ikväll är det stall under någon timme, känns bra!!
Nu gäller det bara för mig att upprätthålla detta i två år framåt :D

Ja men det är ju jag som kollade slarvigt.
Jag är fel vriden tror jag, för jag spritsar motsols vad jag en gör. Fast jag är högerhänt.
Ingen blev röd om tungan väl?

Nu har han kommit upp iaf och verkar mycket piggare skönt nog! Hämta sig kommer han göra det tvekar jag inte över. Han vet att det är för Miltons skull det blev såhär och Milton kommer alltid vara viktigast för honom.

Hur går det med eran hund? Har hon blivit nå tuffare eller är det lika?
Bra att du har pluggat idag. Jag tror på dig att du klarar det i 2år. Visst det kommer svackor men tror att du kommer hitta tillbaka lättare nu när du vet att du kan!!

+ Viv

Vad äre för mysiga nya familjemedlemmar ni skaffar er??!! Sjukt nyfiken nu ju :laugh:

Själv är jag jättesugen på en MCO hona till avel men jag vet dock att det kan vara svårt med en kisse till i huset så det får nog vänta tills nån av dom gamla stofilerna vandrar vidare. Sambon är ju som sagt allergisk och det är just se pass det funkar med 2 missar. Börjar känna mer å mer att jag vill ha lite pysselsättning på min lediga tid nu när en ny häst inte lär vara aktuellt dom närmaste åren :(

Armani
Min kusins och hans ex mejlade till ÖNH mottagningen när dom till slut fick en remiss för deras gemensamma barns öronbesvär. Hände som lite tyckte dom men efter mejlet tog det bara en vecka så var barnet opererat! Så försök få en remiss å ligg på som bara den om nya medicinen inte hjälper!

åhhh, myyys :love: önskar att vi kunde ha vanliga bondkatter, då skulle jag adoptera där ifrån. Har hört att dom visst har väldigt mkt katter nu :( så klokt val! :laugh:

knapprån

pict0295_164870503.jpg

pict0300_164870691.jpg

pict0298_164870871.jpg

En bit på väg...

Såååå snyggt!!! Är grymt avis! Är så less på vårat fula opraktiska kök redan :(

suuuuuper snyggt!!! :love: Du har banne mig fått mig att gilla mosaik. Å det är inte det lättaste ;)
Mysigt med spots infällt i taket!!

Håller med alla som svarat ang dina studier att du måste se det som ett jobb. Bestäm när du skall plugga och gör det. Det tar ett tag att komma in i det. Hemstudier var det jobbigaste under mina 4 år på högskolan, det var lättare att göra hästjobbet på tisdagar från 08:00-22:00 lab än att ha hemstudier i 4 timmar på en fredag. Nä, min självdisciplin är inte den bästa kan jag säga.. :angel:

Ge det en 2 veckor iaf och försök ha en tydlig plan dag för dag ang studierna så kommer du klara det galant. Det gäller liksom att aldrig halka efter, jobba varje dag så att du inte får dubbelt upp nästa dag. Stort lycka till!! Du klarar det här :banana:
Släpp kraven på hemmet, ta det tillsammans med gubben varje lördagfm i stället.

Hoppas att sambon repar sig fort. Men kom ihåg att han måste få sörja ordentligt också för att kunna släppa taget och gå vidare.
Jag kände som du, mest lättnad när vår hund fick somna in (till slut) efter utfall mot barnet. En lättnad för att han skulle slippa lida mer, och hamna i skymundan, flytta runt osv.

Såååå snyggt!!! Är grymt avis! Är så less på vårat fula opraktiska kök redan :(

Wow så snyggt!!

Tackar!! :)

suuuuuper snyggt!!! :love: Du har banne mig fått mig att gilla mosaik. Å det är inte det lättaste ;)
Mysigt med spots infällt i taket!!

Tack!
Jag tycker mosaik är okej så länge man väljer de lite större som vi har valt; 2,5x5cm de små blir lite väl plåttrigt att ha på de viset som vi har mosaiken.
Älskar spotsen!

Snyggt, Michellan!! :banana:

Tack

Men shit!!! :eek: Vilgots manliga dagisfröken dejtar en mamma på E M S på TV3!!! :eek:

:rofl::rofl::rofl:

Givetvis så ska han få sörja! Det får ta den tid det tar. Förstår att han är ledsen vart bara lite chockad att han kunde gråta så!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
10
· Visningar
1 364
Senast: Rosett
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 199
Senast: Bison
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 594

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka