Sv: Vårmammor 2010 &Co del 15
jag tror att det snart är klart ang häst.. Men vågar inte säga något förens det står en till häst i stallet.
Dock är den tänkta pållen inte tävlingsklar med samma, utan måste ha en stund på sig att komma igång, får se om det blir någon träning alls i höst.
Ja, vad gör man när barnen slåss.. Alltså slåss C som är 4,5 så kan man tala honom till rätta. Men när S 1,5 år slåss så är det svårare att tillrättavisa. Han slår/nyper och säger "AJ" och sen skrattar han. Jag säger "Nej, så får man inte göra. Ajja bajja", men han bara skrattar och fortsätter. Eller om man säger till barskt så störtgrinar han hur länge som helst.
Liiiiiiite avis är jag allt ang Ullared,måste nog ta tag i den där trippen som jag, systrarna och mamma skulle göra i höst.
Aneka: Fick ni platsen på den nya avdelningen som du ville ha?
Armani_: Men vilken tur att ni iaf kom på att han nog var hungrig, tänk om ni fortsatt med att tro att han var knölig bara.
Bollen: Spännande, kan du avslöja vad det blir för någon tårta? Jobbar du helst med mmf eller sugarpaste?
Oregano: Jag har bara bra erfarenheter av att lämna tillbaka/få ut saknade delar från paket hos IKEA utan kvitto. Prova iaf.