Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med alla som svarat ang dina studier att du måste se det som ett jobb. Bestäm när du skall plugga och gör det. Det tar ett tag att komma in i det. Hemstudier var det jobbigaste under mina 4 år på högskolan, det var lättare att göra hästjobbet på tisdagar från 08:00-22:00 lab än att ha hemstudier i 4 timmar på en fredag. Nä, min självdisciplin är inte den bästa kan jag säga..
Ge det en 2 veckor iaf och försök ha en tydlig plan dag för dag ang studierna så kommer du klara det galant. Det gäller liksom att aldrig halka efter, jobba varje dag så att du inte får dubbelt upp nästa dag. Stort lycka till!! Du klarar det här
Släpp kraven på hemmet, ta det tillsammans med gubben varje lördagfm i stället.
Haha nääe kanske inte. Fast du får tänka att dom flesta har ett jobb jag och ett ledigt jag! Eller nått! Hoppas han inte gör något pinsamt!
Vad snygt det kommer bli i stallet!! Skall bli kul att få se det helt klart sen. Och du, vad har lampskydden för mått? Kan man beställa sådana av din pappa sen?
Och u-profilen i plåt, är den mått beställd, eller hittade ni rätt dimension på en bygghandel? Jag letar nämligen till våra nymålade/renoverade boxar, för jag har också bävrar i stallet.
Armani- vad pyssliga ni är som fixar lösningar till stallet. Jag skulle behöva börja med mitt oxå. Har iaf beställt grus till lösdriften. Och tråd. Vet inte riktigt hur jag ska få ner stolpar i vingerhagen bara för det är massor med berg där.
På fredag åker vi till Gekås, weehoo! Med en låååång lista
1okt gäller om vädret inte ärbra nog att ha de ute- tror jag det är iaf. Har varit iaf
Kul o se bilder! Det kommer bli jättefi t o bra till dina hästar
Jättelänge sedan jag skrev ni men läser ganska ofta
Ebba går nu på dagis fr.o.m. Igår. Fungerar jättebra- sååå skönt
Hon har sovit hela natten nu två dagar i sträck, sån lyx att jag var helt väck imorse
Aneka: Visst köpte ni också den billiga madrassen till Miltons säng? Var den för kort, eller är det fel på vår madrass?