Sv: Vårmammor 2010 &Co del 15
Kl
Den som inte orkar läsa om gnäll kan bortse från detta inlägg.
Men fy fan vad jag avskyr detta!!!
För det första har jag fortfarande ont i munnen och har svårt att gapa, äter alvedon för att det ska kännas bättre. Sen är jag så trött, så trött, så trött...
Somnar lätt kl 20 på kvällen och vaknar sen efter midnatt och kan inte somna om. Har inte sovit på typ en vecka. Vilgot är just nu totalt övertrött och skitgnällig och jag skulle nästan kunna kasta ut honom genom fönstret... I vanliga fall har jag långt tålamod, men inte när jag är så här trött. Dessutom är jag helt överhettad. Var iväg en sväng idag och alla andra människor hade jackor på sig. Jag hade tunn skjorta med trekvartsärm trots regn och typ 13 grader och ändå var det
varmt...
Vågen visar +10 kg och jag bara avskyr mig själv.
Får också så dåligt samvete över att jag inte orkar leka med Vilgot så mycket som jag skulle vilja. Är så rädd för att han ska tro att jag inte tycker om honom längre... Min älskade man är världens bästa och sköter i princip allting här hemma. Bröt ihop lite igår pga det...
Till råga på allt skällde jag nästan ut en kollega igår som frågade hur det var med bebisen. Gjorde klart för vederbörande att jag inte orkar prata om det.
Fattar inte hur jag ska stå ut i 12 veckor till....