Vårmammor 2010 &Co del 15 <3

Sv: Vårmammor 2010 &Co del 15 <3

Vet inte om jag har tid.... funderar på att möblera om i schemat... Veras kalas kan flyttas, skippa besök av svärmor..... nä kanske inte.... :D

jo, bm var väldigt säker på att det var en tjej :)
så jag var ju bara tvungen att handla lite kläder efteråt. Bm sa denna gången med att den hade långa ben, vikt ca 1.8 kg och beräknas dubbla den innan bf.

Nu lägger jag A som kommit ur rytm när cet gäller sovtider, blir sälkert bättre när han går på dagis mellan 9 och 12 istället. Imorgon har vi planerat att köra till halmstad, gå lite vid havet och sen en sväng på äventyrslandset som avslutning på sommarlovet.

Du får hojta till om du behöver någonstans att övernatta till finalen.

Hur e det med publik? Kan nyfikna Stockholmsmammor ta sig dit och se hur det går för dig live?

Så jäkla tråkigt att finalen är på min mammas födelsedag annars hade det ju varit självkart att komma till Sthlm då ju :laugh:

Fan vad häftigt med finalen!!!! Skitskoj verkligen!! :bump:
Tror jag får anmäla mig en dag på bak-kurs hos dig. Går det bra? :D

Vi får väl åka dit och ha en bukehejjarklack!!!

Tack för info om loppis, skall genast kolla upp det!

Attans då.....

Doris.
Bakkurs kan ordnas :D

Fy vad läskigt om det är så många man "känner" som kommer och kollar... :D

Jag har helt och hållet missat att du gått till final, har du skrivit om det i bloggen? Pm mig hur jag hittar den isof....känner mig helt borta när jag inte vet vad ni skriver om. ( Började först tro att det var gravid-förvirringen)

Ett stort grattis iaf!!

Åh, grattis till finalplatsen!

Kl
Nu var min första heltidsvecka avklarad och det har gått bra. M har haft inskolning med sin pappa och det började med 1 timmes besök i tisdags och sedan har det varit tre "heldagar" mellan 9-15. Idag lämnades hon och hon fullkomligt älskar dagis! Inte en tår fälld på hela dagen och när vi kom så fick vi puss och kram och hon var glad liksom men ville fortsätta med sitt. Fröknarna verkar riktigt bra och jag gillar vad jag hört från sambon om inskolningen.

I morse hade hon vaknat strålande glad, satt i sig frukosten i en väldigt fart, började sedan dra i pyjamasen för att den skulle av och kläder på. När kläderna var på sprang hon och valde skor för att sedan banka på ytterdörren, det var ju dags att gå till dagis :D

Åh vad roligt med en liten flicka bland pojkarna!!

Bollen; önskar så att jag bodde närmare, för jag hade velat heja fram dig i Stockholm OCH deltagit i bakkurs hos dig :D

Ohh va kul med en tjej! Du ger mig lite hopp om att kunna hoppas lite på en tjej om jag lyckas övertala sambon igen! ;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
10
· Visningar
1 353
Senast: Rosett
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 146
Senast: Bison
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 566

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka