Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det måste bli nån känslostorm som de inte kan hantera. Men när jag varit ensam med V länge och han får se sin pappa komma med bilen och in genom dörren blir han helt toklycklig och lyser i hela ansiktet och ger ifrån sig glädjetjut. Är det tvärt om att jag kommer hem blir han mest gråtig. Jättekonstigt. Vad är det för skillnad i hans relation med mig och sin pappa?
vilda spekulationer här men..
Pappa = bus, lek, skoj
Mamma = kärlek, närhet, trygghet, mys
mina barn reagerar olika på mig och pappan när vi kommer, och vi tror att det är typ så.
Det är nog precis så, men ibland känner jag mig så otillräcklig (speciellt nu när jag inte orkar) när jag inte är lika rolig som pappa. De leker så mycket roliga saker och Vilgot kvider av skratt hela tiden. Jag får honom aldrig att skratta och busa lika mycket fast jag försöker. Däremot så brukar jag kunna ha lättare för att få honom att varva ner och sitta och mysa i soffan och jag har också lättare för att tigga till mig en puss eller kram. Jag får, men pappa blir utan.Pappa = bus, lek, skoj
Mamma = kärlek, närhet, trygghet, mys
Tack!
16 oktober är finalen.
Ja jag gillar loppisen i Ludvika, det finns så mycket att kika igenom. Jag tror att allt gick på 160:-. Då saknas det två filtar och 4 glas på bilderna.....
Men eftersom de är proffs så är jag oerhört noga med att aldrig skriva på Facebook att jag inte är hemma. För det är självklart att såna ligor får info från sociala medier! Jag skulle inte ens skriva att jag ska ut på promenad och jag larmar alltid huset och tar med mobiltelefonen även om jag ska vara borta i 10 minuter. Vi larmar alltid på natten också.