Sv: Vårmammor 2010 &Co del 15
Vi har didriksson och är supernöjda. Jag kommer köps deras fodrade boardmanställ också. Köper jag storlek 90 kan hon ha det i vår också utan problem.
vinteroverall tänkte jag köpa Reima, hade de förra året och var nöjd med det.
Vad har ni tänkt köpa för skor i höst/vinter? Tycker det är skitsvårt...
Vad har du tänkt dig för mössa? Är det inte något alltför avancerat så kan jag virka en åt dig. Gjorde matchande mössor för mig och Selma förra året och personligen tyckte jag att det var väldigt gulligt.
*kl*
Måste bara gnälla lite. Selma vaknade inatt igen och var vaken 4 h. Tänder igen... Vaknade till sol.
vi gick upp vid halv åtta, åt frukost, gick och hämtade hästarna. En väninna kom och hjälpte mig att tömköra Lilla B, han var superduktig, under tiden så försvinner min rottis. Hon kommer tillbaka och stinker pecka, då har hon varit och rullat sig på ett rådjur som dött och legat i en vecka. Den var fullkomligt översvämmad med likmaskar, det är inte det att jag är kräsmagad, men fy fan vad det luktade. Nu hällde jag över lite diesel och tuttade eld på den, sambon var borta med grävskopan så jag kunde inte gräva ned den. Urk.
Sen så skulle vi åka till stan. När vi åkte härifrån var det som sagt sol, när vi hade kommit in i affären så började det ösa ned. Suck! Vilket resulterade i att allting tog längre tid då det blev kaos. Gatorna var helt översvämmade när vi åkte hem. Som om det inte var nog så stod dörren öppen hemma, sambon var hemma och jobbade så jag ställde upp dörren innan jag åkte så de kunde gå in och ut, så det var en vattenpöl i hallen och på mina nya mockastövlar.
Nu håller jag på och lägger Selma, allt är undanplockat nere och när Selma somnat ska jag också krypa ned i sängen...