Sv: Vårmammor 2010 &Co del 15
Vet att du inte frågade mig, utan oregano, men jag svarar ändå
Jag handlar inte så mycket begagnat, mest för att jag inte har hittat en bra begagnat-butik, annars hade jag gärna gjort det. Där ska visst vara en nyöppnad i andra staden med endast barnkläder/-artiklar så den tänkte jag kika in i nästa gång jag kommer dit =)
Inte heller har vi någon släkting/vän som har fått pojkar tidigare, utan de flesta i vår närhet har fått töser och Milton klär inte i "gulliga" kläder, och tjej-kläderna de har att erbjuda är oftast det tyvärr. Kommer de med neutrala kläder så tar jag tacksamt emot vartenda dugg
Men vissa saker vill jag inte handla begagnat, kläder går jättebra! Men bilstol vill jag definitivt köpa nytt och likaså skor till Milton. Skor mest eftersom jag vill ha hjälp av folk i butiken att prova ut till honom, både jag och pappan har en del problem med just våra fötter och vill därför hjälpa Milton så gott det går, att få ordentliga fossingar
Och bilstol tycker jag är superviktigt, eftersom jag bara då till hundra procent vet att det jag köper är okrockat, om jag köper nytt alltså. Möjligtvis skulle jag kunna tänka mig att köpa bilstol av en nära vän, släkting etc. men bara då =)