Världskarta som tavla

evis

Trådstartare
Jag vill ha en hyfsat stor tavla med en världskarta. Typ som en affisch alltså, men inramad (det kan jag förstås fixa själv bara jag hittar kartan). Var kan jag hitta det? Den ska vara STOR alltså.

Funderar på att måla själv, med typ hjälp av OH-papper och OH (så alla gränser blir snygga!) mot duken, men enklast vore ju om jag kunde köpa ;)

Sv: Världskarta som tavla

Hur stor är STOR? Allposters.com har t.ex. den här som mäter 185x122 cm.

Men super, tack, vad glad jag blir, det där var PRECIS vad jag sökte! :bow:

Tack så mycket!
Jag vet inte riktigt hur jag lyckades med att missa många av dom där...

Det försvinner så många söderhavsöar på de vanliga kartorna, i atlanten finns det inte så mkt viktigt som försvinner! ;)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 612
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
941
Senast: Unafraid
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 025
Senast: netia
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 600
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar