Vad synd med Henke och Edward! Men han ser ju otrolig ut!
Det finns gränser liksom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad synd med Henke och Edward! Men han ser ju otrolig ut!
Det är för att du inte är van vid försiktiga hästar...Åh jag tyckte det var supertydligt
Det var svårt att se framifrån tycker jag men det såg inte ut att bli längre 2 galoppsprång för honom än för någon annan. De flesta fick ju rida lite framåt där. Han gav väl två rapp efter landningen på mittenhindret.
Känslan kan ju varit annorlunda såklart men det såg inte ut att vara risk för krasch.
kanske detDet är för att du inte är van vid försiktiga hästar...
Exakt, och säkert är känslan att den inte är framme liksom. Synd att en sån runda leder till vinst..Såg i omhoppning nu. Men såg nästan lite tråck ut och med den där svansen som en helikopter
Och jag saknar Maria Wallberg som inte är så svamlig utan mer saklig och väldigt påläst.Jag är också bänkad framför tv:n idag, mysigt avstressande. Kommentatorerna är rätt roliga . Ojojoj!
Jag föredrar också Maria alla dagar framför Anna-Maria. MEN en sak slog mig idag, AM har börjat bli lite kritisk mot otrevlig ridning, mer än förr i alla fall. Och blir då väldigt besviken på Lotta som bara låtsas som det regnarOch jag saknar Maria Wallberg som inte är så svamlig utan mer saklig och väldigt påläst.
Ja, och det blev konstigt när hon inte sa ett pip när det togs upp att fler hade lämnat spö och att det syntes förändringar inom sporten. Bara total tystnad.Jag föredrar också Maria alla dagar framför Anna-Maria. MEN en sak slog mig idag, AM har börjat bli lite kritisk mot otrevlig ridning, mer än förr i alla fall. Och blir då väldigt besviken på Lotta som bara låtsas som det regnar
Ja, det får mig alltid att undra om hon sitter och nickar i studion, eller ger någon annan indikation att hon hört, och vi inte ser, eller om hon sitter helt knäpptyst och ger noll feedback.Ja, och det blev konstigt när hon inte sa ett pip när det togs upp att fler hade lämnat spö och att det syntes förändringar inom sporten. Bara total tystnad.
Det är det jag tänkt var skälet innan, att de begränsas av SVTs krav på att opartiskhet och att folk ska ha rätt att försvara sig osv, men nu när AM ibland ändå säger saker och Lotta faktiskt också uttryckte ett hård kritik mot banbyggaren för några tävlingar sen - så blir jag fundersam på om det faktiskt är det, eller av andra skäl…Ja, det får mig alltid att undra om hon sitter och nickar i studion, eller ger någon annan indikation att hon hört, och vi inte ser, eller om hon sitter helt knäpptyst och ger noll feedback.
Kan även tänka mig att producenterna sitter i öronen på dom och ger stränga direktiv att de inte får säga något "kontroversiellt". Får man ha en åsikt som kommentator på SVT? Jag tror inte det. De vill väl att representanter är neutrala så att säga.
Kanske är det som i FEI - du får vara med så länge du inte stöter dig med de stora spelarna.