Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken häst var det?Henrik är med idag med Edward. Även Wilma, Angelica och Petronella rider. Om sändningen vill dra igång...
Såg Henrik och Toveks ritt igår i 1.50. En annan typ av häst som tar mer tid över hindrena än vad han kanske är van vid?
Som han red igår? Toveks Azaria Dinero.Vilken häst var det?
Missade det för jag glodde i telefonen, hörde bara Lotta säga att det är tillåtet under FEILigger lite efter i sändningen men den spöanvändningen som Weisheupt gör i kombinationen är så tråkigt att se! Varför är det okej liksom?
Det var svårt att se framifrån tycker jag men det såg inte ut att bli längre 2 galoppsprång för honom än för någon annan. De flesta fick ju rida lite framåt där. Han gav väl två rapp efter landningen på mittenhindret.Missade det för jag glodde i telefonen, hörde bara Lotta säga att det är tillåtet under FEI
Jag antar att han ville komma ur kombinationen utan att krascha.
Jag ligger lite efter men fattade inte varför du tyckte det förrän efter nedslaget och hon sen var på den med pisken mellan b och c för sen blev den ju sjukt spänd.Hur barrad är Edwinas häst tro?
Jag ligger lite efter men fattade inte varför du tyckte det förrän efter nedslaget och hon sen var på den med pisken mellan b och c för sen blev den ju sjukt spänd.
Det tyckte inte jag, försiktig, ja men absolut inte extrem.Nä jag tyckte det efter första hindret
11 plusgrader. Som istid för en spanjor!Men hur kallt är det i Spanien?!?
Alla har dunjackor?!![]()
Det tyckte inte jag, försiktig, ja men absolut inte extrem.