Världscupen 2024/2025

Oj! Så där brukar det inte se ut för Peder. 😔 Efter första rivningen så ökades tempot avsevärt, men det såg ändå fint ut fram till precis slutet. Tråkigt att se. 😔

Den här banan kan jag tycka passar tyvärr inte de hästar som behöver bygga erfarenhet och självförtroende, speciellt tre-kombinationen. Och våra ryttare har ju en del hästar nu som behöver byggas upp.

Gillar små omhoppningar, men inte på bekostnad av det som skett idag. Hårda ord av Henrik. Hoppas han säger samma sak i internationella intervjuer, då jag ändå tror det kan ha viss tyngd.

Synd dock när det för en gångs skull är en kvinna som får bygga 👎

Liknande trådar

Dressyr Jag kan inte hitta någon ”planer och mål för 2024”-tråd, annars hade det varit roligare att fortsätta i den men om någon annan hittar... 2
Svar
28
· Visningar
1 827
Senast: Hedwig
·
Dressyr Årets sista dag är här, utvärdering av 2024 pågår https://www.bukefalos.se/threads/hur-gick-det-med-era-planer-och-mal-for-2024.1532458/... 2
Svar
33
· Visningar
1 940
Senast: warg
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Svensk Galopp kan nu presentera tävlingskalendern för 2025. Totalt blir det 56 tävlingsdagar, vilket är fem dagar färre än under 2024.
Svar
0
· Visningar
54
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Pararyttaren Renée Claesson-Ribring kan titta tillbaka på 2024 med stolthet efter en imponerande debut i Paralympics. Nu står det klart...
Svar
0
· Visningar
53
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka