Världscupen 2024/2025

Jag har precis börjat kolla, men är det bara jag eller känns det väldigt mörkt ut i lokalen? Framförallt på kortsidan inför tre-kombinationen.

Nu har jag också hunnit kolla.

Om jag inte har en svensk ryttare att heja på så håller jag på svenska hästar. I tredje hand håller jag på kvinnliga ryttare framför de manliga. Väldigt intressant omhoppning som innehöll alla alternativen.

Ja gud vilken dramatisk inledning det blev! De som kom senare i startfältet måste verkligen ha lärt sig mycket av att titta på & höra om hur det gick för de andra, för från typ startnummer 10-15 och framåt gick det ju fint för de flesta. Visst, inte så många som tog sig till omhoppning, men ingen som utgick eller ramlade av i alla fall. Men det såg svårt ut, man vet att det är tufft när det ser kämpigt ut till och med för Steve Guerdat! Kul att det gick så bra för Petronella :)

Liknande trådar

Dressyr Jag kan inte hitta någon ”planer och mål för 2024”-tråd, annars hade det varit roligare att fortsätta i den men om någon annan hittar...
2
Svar
28
· Visningar
1 454
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tävlingskalendern för 2025 är nu klar. Under 2025 har vi planerat för 97 tävlingsdagar vilket är två fler än 2024. Därutöver tillkommer...
Svar
0
· Visningar
46
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Sportkörningen har summerat 2024 och utsett landslagstrupperna för 2025. Landslagsledaren ser fram emot att leda både landslagen och...
Svar
0
· Visningar
60
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Efter tre raka missar i omhoppning inomhus avbryter Henrik von Eckermann inomhussatsningen med stjärnhästen King Edward. – Mitt mål är...
Svar
0
· Visningar
60
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka