Världscup finalen GBG

Sv: Världscup finalen GBG

Är sändningen åt helvete eller är det båda internetuppkopplingar jag testat som krånglar?

kl

Bara jag som reagerar på att han, kommentatorn, kallar hästarna för mänskliga varelser? Inte första gången han gör det heller. :laugh:

Ja jag upptäckte det precis innan jag var på väg att bryta ut i världshistoriens längsta svordomsramsa. :D

Haha :D

Pro Set såg bättre ut i dag.

Ang vad GB sa om rollkursreglerna, stämmer det verkligen? De får rida rollkur i max 10 min i sträck? Varför ens ha någon regel, rolla i 9.5 min, skrittpaus, rolla i 9.5 min till....

Hoppas jag missuppfattade. :crazy:

Senast ändrad:

Jag ska iväg på möhippa strax så jag kommer missa alla bra :(
Jag känner fan inte ens bruden. Så typiskt

kl

Alltså, jag vet att det är en skitlöjlig sak att anmärka på och att det inte har något som helst med prestationen att göra. Men knopparna på Schweiziskans häst måste vara något av det fulaste jag sett, herrejösses så pinsamt!

Ja, jag tyckte deras ritt var härlig att titta på! Missade snacket om rollkur, men håller med, låter som en märklig regel om man kan gå runt den på det viset. O_o

Jfrelin - Jag lider med dig! ;)

Jag gillade verkligen hennes outfit och ritten var inte så himla tokig:). Nuförtiden när det kommer ryttare från öststaterna behöver man inte ha hjärtat i halsgropen och undra hur sjutton det ska sluta...

kl

Bara jag som reagerar på att han, kommentatorn, kallar hästarna för mänskliga varelser? Inte första gången han gör det heller. :laugh:

Jasså till och med, trodde det var en felsägning?
Ha ha, ja jag skrattade gott åt det, det lät lite rart fast jag skulle nog inte kalla dom mänskliga. :p

Bytesserierna på böjt spår med övergång från varje till vartannat var hur fin som helst!

Jasså till och med, trodde det var en felsägning?
Ha ha, ja jag skrattade gott åt det, det lät lite rart fast jag skulle nog inte kalla dom mänskliga. :p

Lotta Björe sa det igår under hoppningarna att hästar är som människor precis med olika personligheter osv.. kanske kom därifrån ;)

Du behöver inte hålla med.;) Det är sällan jag ser en sådan seal brown som riktigt glöder i de ljusa områdena.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Banta/slimma ner shettis?
  • Broddtramp

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka