Världscup finalen GBG

Sv: Världscup finalen GBG

Visst har Truppa en ny kür? Hon har väl ridit till smörsång innan? Eller är det samma?

Haha, reagerade också på den kommentaren! Herregud, tänk om det vore sån nivå på fotbollskommentatorer...

KL
Är verkligen ingen mästare på detta, men är inte den här italienska hästen lite knubbig?

Ja det är en uniform. Militärer får väl rida i det såvitt jag vet, jag kan dock inte för mitt liv förstå hur man väljer bort vitt + fracken till förmån för detta :eek:

Yror att hon måste rida i uniformen eftersom hon är anställd just för att rida och tävla deras hästar.

Men det här med att de startar inne på banan-har Skandinavium blivit mindre? För visst har de alltid startat utanför tidigare år? Eller börjar jag bli gammal och dement:o?

Det finns ju blommor utanför så det går inte :sneaky:

Tror oxå dom startat utanför innan...

Du är inte ensam om att tycka det. Nu verkar den faktisk ha bantat liiiite. :p Den har alltid varit jättetjock. Egentligen är det nog en ganska lätt och ädel modell om man ser på ben och huvud.

Sen ser det extra illa ut pga att Truppa är så himla liten tror jag.

*kl*

Ska bli riktigt kul att se Parzivals nya kür! Har inte sett den från s'Hertogenbosch.

Amen vad fan liksom. Hur skulle det vara om GB höll tyst under itten?! Och ja, jag har mailat dit:p.

*kl
Åh vad jobbig jag är, jag blir alltid tårögd när jag ser något fint, vilket gör det svårt att se tv:n. Bah!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka