Världscup finalen GBG

Sv: Världscup finalen GBG

Men det här med att de startar inne på banan-har Skandinavium blivit mindre? För visst har de alltid startat utanför tidigare år? Eller börjar jag bli gammal och dement:o?

Aha. Ja så är det ju förstås. Jag tänkte snarast på att en människa inte skulle skygga för blommor och kameror :D

Ja, det är långt från perfekt. Men om du jämför med hur ryska ryttare red för bara fem år sen är det en JÄTTEförbättring!

Aha. Ja så är det ju förstås. Jag tänkte snarast på att en människa inte skulle skygga för blommor och kameror :D

Det kanske är Patriks nästa ursäkt. "Nämen Scandic är ju så trött på paparazzis så det var därför han skyggade. Jag vill inte ha dem på tävlingsområdet". :cautious:

D-Niros ryttare lade ut en massa roliga foton på facebook! I början av veckan lade hon ut ett foto på D-Niro och hans uppfödare (han är ju svenskfödd) när de såg varandra för första gången sedan hästen flyttade utomlands :love:

Hon verkar ha en härlig inställning till sin häst och sporten :laugh:

Eikpaget som rider nu är ju himla härligt! Perfekt musik till dom och ryttaren satsar verkligen fullt ut i varje längning:D!

Ja det var härligt att se hur glad och nöjd med hästen hon var efter ritten! :) sånt vill man se!

Superfina ökningar..men vad sa han.."jag vill ha mer benlyft" :meh: Gunilla blev helt tyst..:D

Ja det är en uniform. Militärer får väl rida i det såvitt jag vet, jag kan dock inte för mitt liv förstå hur man väljer bort vitt + fracken till förmån för detta :eek:

edit: polier oxå tydligen ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka