Världens bästa unge!

Ferrari

Trådstartare
Jag bor ihop med min 7 år äldre kille, som har en 6 årig son sen ett tidigare förhållande (som tog slut för ett år sedan). Vi har sonen varannan helg, och dom här helgerna längtar man verkligen till.

Tänkte mest berätta vad lillkillen sa igår morse, när han ville ha sin kexchoklad som låg i kylskåpet. (Det han säger i blått och jag i rött)

- Sofie, kan jag få min kexchoklad?
- Nä, du får vänta tills efter frukosten.
Han tittar på mig med sina valpögon och säger sedan:
- Jag tycker om dig jättemycket!

Jag blev :eek: och sen :love: innan jag kramade om honom och berättade för honom hur mycket jag tycker om honom.

Lite senare så frågade jag honom om han hade sagt det för att få godiset, men då förklarade han bestämt att nä, så var det inte, för han tycker verkligen om mig.

Jag kan lätt säga det, att jag älskar denna underbara killen! Hoppas att det inte tar slut mellan mig och pojkvännen, för att förlora både honom och hans son - det finns inget värre!

Ville bara dela med mig, är så himla lycklig just nu! Har skapat mig min nya lilla familj, efter alla bråk med mina föräldrar så känner jag mig äntligen hel.

Sv: Världens bästa unge!

Förstår hur det är detdär, min sambo har också ett barn sen tidigare, och lilltösen riktigt avgudar mig :) Kan inte säga att jag inte avgudar henne också, hon är underbar :love: Oavsett om jag städar toaletten eller kokar ris så håller hon mig sällskap och deltar på hennes eget sätt.

Visst är det underbart att få ta och ge så mycket kärlek fast man inte är biologisk förälder? :love:

Vad härligt!
Jag blir glad och varm i hjärtat varje gång jag hör talas om en "styvfamilj" där det fungerar BRA!!!

Åh va härligt det låter!!

Och va skönt att du har hittat din egen lilla familj!:laugh:

Jag önskar att alla "plastföräldrar" hade förmågan(viljan?:eek:) att älska deras "nya barn".... tyvärr ser man allt för ofta motsatsen.

Blir varm när jag läser Ts inlägg...

Blir så lycklig av att läsa att du tagit dig till sonen så bra och han tagit till sig dig :love: Du måste vara en underbar människa!

Själv kommer jag från en ickefungerande styvfamilj, så det känns extra i hjärtat.

Vi har det likadant här hemma! Sambons 5-åring bor hos oss varannan vecka dvs 50% och vi har jätteroligt tillsammans! Varannan vecka fungar jättebra för då har vi tid, energi, lust och ork att ha roligt tillsammans med sonen. Vad synd att ni får ha honom hos er så sällan, när det verkar fungera så bra med dig också.

Ja! Det är så himla underbart verkligen! Även min pojkvän är förvånad, för hans son har inte gillat de tjejer han haft det senaste året, men att han tyckte om mig direkt!

Men det går inte att inte älska denna underbara pojken! När han kommer till mig innan han ska gå och lägga sig och be mig stoppa om honom. Eller de gångerna han bara kommer fram och ger mig en stor kram!

Det är oerhört trist att vi bara får ha honom varannan helg, hade velat ha honom åtminstone varannan vecka. Men men, det kan inte vi göra så mycket åt i dagsläget tyvärr.

Jag kommer ihåg en dag när han råkade kalla mig mamma av misstag, snacka om total lycka :)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 605
Senast: Enya
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 447
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 385

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat