Vårkänslor!

replica

Trådstartare
Nu är våren på väg och att liv börjar vakna på nytt igen:love:
Såå.. har era vovvar fått sina vårkänslor än? Min är heltokig ute nu när våren är på väg.

zaajjko.jpg
:p

Sv: Vårkänslor!

Tala om det. :rofl:
Dom är heltossiga. Det är så skönt att äntligen kunna gå ut på långa promenader. Och greyhounden stannar för att lukta och slicka kiss varannan meter och sedan går han och smaskar och tuggar. :crazy: Tala om vårkåt herre. :o

Lagotton är ganska tokig jämt :crazy: . Dock ser jag att hon och labben lekt ganska mycket senaste veckan, kan det vara vårkänslor?

Häromdagen på kursen var det nog alla hundar som hade vårkänslor, de hoppade och skuttade hit och dit och alla gjorde nåt fel. Jag vet inte hur många gånger vi skrattade åt varandras hundar :D .

Harry är faktiskt inte mer tokig än vanligt, dock njuter han förskräckligt mycket av att kunna ligga ute i solen och sova :D

Mammas lille Jack russel hane har fått s.k vårkänslor:smirk: för grannens Westie-tik (vit cairnterrier?)
Fick ut & leta efter honom när jag hade lagat hästarnas hage:mad:
för mamma hann inte innan hon skulle till jobbet....

En av mina hanar har blivit väääldigt kärlekskrank, han har burit runt på ett gosedjur som om han vore skendräktig och pipigt nu och då. Försökt uppvakta min andra hane (finns inga tikar här) utan resultat. *suck* hoppas det går över snart. Vad är detta för vårkänslor, hundar parar sig väl året om?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 712
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 450
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
521
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 219
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar