Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt! Jag jobbade ju min sista dag i början av november (innan sjukskrivningen alltså) så jag har ju "bara väntat" sen dess typ. Inte undra på att det känns som det har varit en urlång vinterDå har jag också jobbat min sista dag. Nu är det bara att vänta!
Mars är en bra månad att fylla år iDagar?!? 1 dag
Tror dock att det blir en marsbebis här. Är ju inte så där väldigt många timmar kvar av februari.
Härligt! Jag jobbade ju min sista dag i början av november (innan sjukskrivningen alltså) så jag har ju "bara väntat" sen dess typ. Inte undra på att det känns som det har varit en urlång vinter
Frisörbesök är smart! Det dröjde 1,5 år efter mitt sista besök innan förlossningen tills jag kände att jag hade tid nästa gångDå var BF här. Inte en känning ännu, men det kan ju ändra sig. Ny kontroll hos bm imorgon igen. Får passa på att njuta av det fina vädret och Skid-VM. Passade på att gå till frisören igår också. Har tyvärr fått ont i halsen och blivit förkyld
Då var BF här. Inte en känning ännu, men det kan ju ändra sig. Ny kontroll hos bm imorgon igen. Får passa på att njuta av det fina vädret och Skid-VM. Passade på att gå till frisören igår också. Har tyvärr fått ont i halsen och blivit förkyld
Mars är en bra månad att fylla år i
Då var BF här. Inte en känning ännu, men det kan ju ändra sig. Ny kontroll hos bm imorgon igen. Får passa på att njuta av det fina vädret och Skid-VM. Passade på att gå till frisören igår också. Har tyvärr fått ont i halsen och blivit förkyld
Men då är det ju snart bebis för er iallafall. Lycka till!Morgonen började med mensvärk och sedan trolig vattenavgång. Har varit inne för kontroll på förlossningen och troligen är det mekoniumfärgat vatten. Ska få åka hem en kort stund men sen blir det ny kontroll 13.30 och efter det får vi räkna med att stanna.
Morgonen började med mensvärk och sedan trolig vattenavgång. Har varit inne för kontroll på förlossningen och troligen är det mekoniumfärgat vatten. Ska få åka hem en kort stund men sen blir det ny kontroll 13.30 och efter det får vi räkna med att stanna.
Åh vad spännande stort lycka till!!Morgonen började med mensvärk och sedan trolig vattenavgång. Har varit inne för kontroll på förlossningen och troligen är det mekoniumfärgat vatten. Ska få åka hem en kort stund men sen blir det ny kontroll 13.30 och efter det får vi räkna med att stanna.
Morgonen började med mensvärk och sedan trolig vattenavgång. Har varit inne för kontroll på förlossningen och troligen är det mekoniumfärgat vatten. Ska få åka hem en kort stund men sen blir det ny kontroll 13.30 och efter det får vi räkna med att stanna.