Jag är också trött eller sliten snarare. Ellen sover rätt ok på nätterna, inga hela nätter nu men vaknar för amning och så sover vi vidare liksom så jag ska inte klaga. Men på dagarna är hon ganska underhållningskrävande och vill mest vara i knät/bäras. Mycket sele blir det men det är ju inte smidigt precis med en onge på närmare 9 kg och som ska pilla och ta tag i allt
hon har börjat stavelsejollra och kör långa utläggningar med jajaja, dadada osv
Syrran som strax fyller 5 är helt galet mammasjuk, det bara eskalerar. Hon gråter stora tårar så fort jag ska nånstans, om så bara bort i 10 min. Hon grät i flera timmar en morgon pga jag skulle på möte på kvällen. Sover som ett frimärke på mig. Pappa duger inget till och ska han typ borsta tänderna på henne så bryter hon ihop... det är sjukt påfrestande!
Sen är det ju äldsta med sina svårigheter. Han har börjat medicinera och det har lugnat sig liite. Men idag hade hans dator uppdaterat sig och såg tydligen inte ut som den brukade, en sökruta hade flyttat sig och bakgrundsfärgen ändrats. Han bröt ihop fullkomligt, skrek och smällde i dörrar, väckte bebisen som äntligen sov och kallade mig mindre trevliga saker ... och övergick sen till att gråta att han alltid kommer vara knäpp i huvudet, gick inte att trösta.
Alltså vad gör man.
Mitt i detta försöker jag rodda bouppteckning för mor och så läser jag nu kurser på drygt 80%
Men... sjukt söt bebis har jag och jag försöker njuta allt jag kan av henne
Visa bifogad fil 36494