Tänkte jag skulle ta en vända med hunden, är det något på gång så lär det garanterat sätta fart dåGå och lägg dig ska du se att det drar igång.
:-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte jag skulle ta en vända med hunden, är det något på gång så lär det garanterat sätta fart dåGå och lägg dig ska du se att det drar igång.
:-)
Stort grattis till er!Tack alla som hejat på oss! Hjalmar är äntligen här!
Det gick kanon. Det startade vid 9 imorse, vid 13 åkte vi in och 15.25 kom han ut. Vi mår faktiskt riktigt bra nu och är helt överväldigade samtidigt. Han är helt förtjusande och jag förstår inte hur jag nånsin ska kunna sluta titta på honom.
Kan berätta lite mer om förlossningen en annan dag och visa nån bild.
Tack alla som hejat på oss! Hjalmar är äntligen här!
Det gick kanon. Det startade vid 9 imorse, vid 13 åkte vi in och 15.25 kom han ut. Vi mår faktiskt riktigt bra nu och är helt överväldigade samtidigt. Han är helt förtjusande och jag förstår inte hur jag nånsin ska kunna sluta titta på honom.
Här händer inte ett skit. Slocknde en stund på soffan och vaknade nyss. Inga sammandragningar eller förvärkar alls sen jag skrev sist.Hur går det för dig @Mulles_matte ?
Så segt men skönt att något verkar hända, det tänder ett litet hopp. Här händer det inget alls..Här händer inte ett skit. Slocknde en stund på soffan och vaknade nyss. Inga sammandragningar eller förvärkar alls sen jag skrev sist.
Har dock fått rosa flytningar så nånting verkar ju hända men någon bebis verkar inte komma inom de närmaste timmarna
Ja det är lite smådrygtSå segt men skönt att något verkar hända, det tänder ett litet hopp. Här händer det inget alls..
Förstår precis hur du känner! Börjar kännas som ett dåligt aprilskämt att bebisarna inte vill komma ut snartBF +7 idag.. Så det blev ingen marsbebis!
Det börjar verkligen kännas frustrerande och segt detta..
Ja det är lite smådrygt
Sov som en stock mellan 03 och 06 och nu har jag bara haft nån enstaka ond sammandragning.
Hoppas det drar igång för dig snart!
Håller med börjar kännas som ett dåligt aprilskämt.. men om man ska leta lite tecken och försöka leva på hoppet så kanske det var bra att du fick sova ordentligt i 3 timmar iaf.Förstår precis hur du känner! Börjar kännas som ett dåligt aprilskämt att bebisarna inte vill komma ut snart
YES! grattis!!!Tack alla som hejat på oss! Hjalmar är äntligen här!
Nu har jag fått frågan från två olika barnmorskor om jag upplever ett tryck nedåt. Jag förstår inte riktigt hur det ska kännas?
Jag upplever inget tryck nedåt eller kan ibland känna att det trycks under magen men inget tryck som att det ska kännas att jag ska tappa bebis.
Visst kan jag känna ibland att bebis trycker till mot livmodertappen eller hur jag ska förklara det, men det är så kort stund och inget jag upplever som obehag eller speciellt jobbigt.
Upplever ni något tryck och hur känns det för er?
Du behöver absolut inte be om ursäkt!Håller med börjar kännas som ett dåligt aprilskämt.. men om man ska leta lite tecken och försöka leva på hoppet så kanske det var bra att du fick sova ordentligt i 3 timmar iaf.
Något som gör mig frustrerad är att jag inte har några känningar på att det skulle vara på gång heller. Sedan BF så har jag bara vid två tillfällen haft lite "onda" sammandragningar men som snabbt har gått över. Aja det är iaf ett steg framåt mot hur det var innan BF där jag inte kände något alls på flera veckor..
Förlåt för allt klagande!
Första två graviditeterna kände jag inget tryck alls, tredje kände jag lite. Det är först med fyran och femman som det känts som att man har en boll mellan benen som trycker på.Nu har jag fått frågan från två olika barnmorskor om jag upplever ett tryck nedåt. Jag förstår inte riktigt hur det ska kännas?
Jag upplever inget tryck nedåt eller kan ibland känna att det trycks under magen men inget tryck som att det ska kännas att jag ska tappa bebis.
Visst kan jag känna ibland att bebis trycker till mot livmodertappen eller hur jag ska förklara det, men det är så kort stund och inget jag upplever som obehag eller speciellt jobbigt.
Upplever ni något tryck och hur känns det för er?