Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här har vi också en grabb som älskar att vara ute, och speciellt nu när det börjar bli så fint väder. Ett vanligt uttryck här hemma är ”inte inne”Det blir vår och E är lycklig över att kunna vara ute med mindre kläder. Blir väl lättare att röra sig. Idag åkte hon cykelvagn, det var nog roligt för massa oooande.
Favoriterna är nog fortfarande att dansa, sjunga och klä ut sig.
Har blivit mycket tid hemma nu i coronatider...
Behöver lite tips angående skor Är ju första våren på förskolan och nu när det börjar bli lite varmare så funderar jag på vad för skor som är bra att ha som ”mellanskor”? Alltså vad har man för skor mellan vinterkängor och sneakers?
Köpte dessa skorna på loppis i höstas som jag tänkte kunde vara bra men han vägrar verkligen ha på sig dom så får nog se mig om efter något annat
Tack! Det var ju en superbra modell som mellansko Ska bara mäta fötterna så man vet vilken storlek som blir braJag gillar Kavats skor. Iggesund är en bra modell för mellantiden.
Tack! Det var ju en superbra modell som mellansko Ska bara mäta fötterna så man vet vilken storlek som blir bra
Vår unge tar också en del bokstavligen. Och han kläcker nya ord var och varannan dag nu. Och han försöker säga som vi, så det gäller att tänka sig för om man skulle slå tån i en tröskel .Påtal om ord och hur ordagrant 2- åringar kan ta det man säger W snubblade ner från sista trappsteget på vår yttertrapp och ramlade, frågade honom om det gick bra och han svarade ja. Då säger jag typ ”åh vad bra, upp och hoppa bara” varpå ungen ställer sig upp går upp på sista trappsteget igen och ropar hopp och hoppar glatt ner
Idag blev vår lilla tjej två år! Helt galet att det var så längesen hon kom till oss!! Det har verkligen varit helt underbart (om än dock utmanande stundvis såklart). Tänk att man kan känna så mycket kärlek till en person, som man känner till sitt barn. Det var något jag inte hade någon aning om innan jag blev mamma. Är så tacksam över att vi har en sådan härlig dotter
Grattis! Vi har en som fyller två i övermorgon. Helt galet. Han skulle ju dessutom fylla år i slutet av maj egentligen.Idag blev vår lilla tjej två år! Helt galet att det var så längesen hon kom till oss!! Det har verkligen varit helt underbart (om än dock utmanande stundvis såklart). Tänk att man kan känna så mycket kärlek till en person, som man känner till sitt barn. Det var något jag inte hade någon aning om innan jag blev mamma. Är så tacksam över att vi har en sådan härlig dotter
Haha!! Säkert inte så kul då men nu i efterhand kan man ju skratta åt detJag minns fortfarande hur bitter jag var så här dags för två år sen
Lyckan när sonen vill gå utan blöja och går till pottan och kissar .
Han sa potta själv och ville dra av blöjan så då blev det så.Härligt! Här har vi inte riktigt orkat ta tag i det sedan vi körde en intensivperiod i julas.. Vi tar av blöjan ibland och det fungerar för det mesta bra så egentligen borde vi nog ta oss i kragen
Åh vad härligt! Här har vi precis tvärt om, han säger till innan han ska bajsa ibland men får någon slags panik när vi föreslår potta eller toalett och skriker istället blöja. Försöker avdramatisera så gott det går just nu utan press, så kör vi på "riktigt" till sommaren.Lyckan när sonen vill gå utan blöja och går till pottan och kissar .
Låter smart att avvakta tills han är redo .Åh vad härligt! Här har vi precis tvärt om, han säger till innan han ska bajsa ibland men får någon slags panik när vi föreslår potta eller toalett och skriker istället blöja. Försöker avdramatisera så gott det går just nu utan press, så kör vi på "riktigt" till sommaren.