Vad tog ni istället?Samma för mig. Plus magsmärtor, riktigt ordentliga. Lactulos var hemskt!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tog ni istället?Samma för mig. Plus magsmärtor, riktigt ordentliga. Lactulos var hemskt!!!
Vad tog ni istället?
Jag fick tipset av en barnmorska att äta en kiwi om dagen. Det skulle hålla magen igång! Prövade aldrig men det kanske funkar
Jag har ng baby sedan förra gången och den har varit värd varenda kronaÄr det någon som provat de långa gravidkuddarna? Jag vill ha något att "hänga upp" mig på när jag sover och det är ett evigt bök när det ska rullas täcken och vikas kuddar för att det ska bli bra.
Vad tog ni istället?
Já de är ett fantastiskt land, men framförallt invånarna och mentaliteten älskar jag här och alla hästar såklart. Har försökt börja sätta mig in i de o de är inte riktigt som i Sverige, inget klart ännu, är ju inte så långt gången ännu men vi får se ☺ annars äg väll den tråkigaste skillnaden är väll att vi bara har 9mån FF istället för era 12.. Kommer visserligen dela upp mitt på längre tid men de blir ju mindre pengar per månad då.. Men men så är livet visstÅh island är med favvoland!! Blivit erbjuden jobb på två hästgårdar när jag varit där men har inte velat sälja hästen , som nu är såld men då passar inte flytt till island in riktigt istället! Hur funkar isländska föräldrarförsäkringar o så?
Já jag hoppas att jag också få göra de, även om de är lite skillnad att rida en häst eller rida 12st, men jag gör inte grovjobbet med unghästarna i höst så lite "care of us" har jag tagit, men de äldre känner jag att de är lika som att jag trillar själv eller nått annat händer liksom. Så länge som man inte får superproblem med foglossning så hoppas jag kan lyckas rida ut längeNu är det väl lite skillnad att rida olika hästar och unghästar etc men jag red min pigga (Islands)häst dagligen fram till förlossningen, så ett bra tag till kan du förhoppningsvis jobba på .
Att vara gravid och må halvtaskigt, pojkvännen befinner sig i Norge på jobb sen en vecka tillbaka och har en vecka kvar innan han kommer hem igen för två veckors ledighet.
Att man då bestämmer sig för att se ikapp senaste säsongen av Sofias änglar... Ptja... Mycket tårar.....
Já de är ett fantastiskt land, men framförallt invånarna och mentaliteten älskar jag här och alla hästar såklart. Har försökt börja sätta mig in i de o de är inte riktigt som i Sverige, inget klart ännu, är ju inte så långt gången ännu men vi får se ☺ annars äg väll den tråkigaste skillnaden är väll att vi bara har 9mån FF istället för era 12.. Kommer visserligen dela upp mitt på längre tid men de blir ju mindre pengar per månad då.. Men men så är livet visst
Har fått för mig att man bara får va hemma 1,5 år och sen kan chefen neka längre? Även om man har dagar kvar? Men vet inte riktigt vart jag läst det :/480 dagar är det i Sverige, kan räcka länge om man har tur Och ledig får man vara så länge man har dagar kvar (dvs man måste inte ta ut föräldrapenning för lika många dagar som man är hemma).
Har fått för mig att man bara får va hemma 1,5 år och sen kan chefen neka längre? Även om man har dagar kvar? Men vet inte riktigt vart jag läst det :/