Vårföräldrar 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha ja! Jag önskar att jag hade frågat först, köpte ett par mjukis där i typ 40 och de är enorma!! Och jag ids inte skicka tillbaka. Har annars jeans från H&M :)

Jeans från hm får jag nog inte ens på mig på ena armen haha! Tyckte byxorna var sköna för övrigt så får bli ett byte bara :)

Mars
1/3-Fille 26 år första barnet
9/3 Mayalv 34 år, andra barnet
11/3 Oktiv 32 år andra barnet
15/3 Ariane, 35 år, andra barnet
16/3 - Mirifax, 33 år, fjärde(varav ett sent missfall)
19/3 - Suspiria, 31 år, första barnet
21/3 - lil-sis, 35 år, första
23/3 - helena_hamrerk, 30 år, första barnet

April
1/4 - _Zacke_, 26år, första barnet
2/4 - Imnir, 24 år, tredje barnet
5/4 - Lime, 26 år, andra barnet
8/1 - hyacinth
15/4-Lynxlady, 34 år, tredje barnet
15/4 - Melisen, 33 år, andra barnet
18/4 Donnatello, 32 år, tredje barnet
25/4- Lazy Lady, 35år, andra barnet, 1barnet föddes/dog 18/4-16 i intrauterin fosterdöd v41.
26/4 - Petronella, 27år, första barnet (fd. Happygirl)
28/4 - Diremone, 29 år, första barnet

Maj
13/5 nyfiknajag, 27 år andra barnet
15/5 Norrisen, 35 år andra barnet
15/5 - TeamLundVer, 33år, andra barnet
14-19/5 Bobberiboo,25 år, andra barnet.
20/5 - Lilltess,24 år, andra barnet
24/5 - hjärter_dam, 29år, andra barnet

?/? - Beppo, 32 år, första barnet

Lägger till mig igen eftersom jag försvunnit från listan.

Gynakuten vill inte ha mig och VC svarar inte :cry:

Men hallå eller! Varför hjälper inte Mvc dig?

Jag har tänkte MÅNGA gånger under denna graviditet att ; jag orkar inte mer, jag vill inte mer osv.

Nu har det vänt, vände i v 21 när jag slutade spy dagligen och fick kontakt med psykolog.

Stå på dig, ring tillbaka till Mvc och säg att gyn vägrar ta emot dig. Då kanske Mvc hjälper dig att få en tid ❤️

Förlåt om jag blandar ihop dig med någon annan (stalkar rätt många för tillfället :o) men var det inte du som hade fått tarmvred eller något sådant?
Jo det var det. Det verkar dock vara helt OK nu. Dock blir jag helt tokig på smärtan i vänster sida av magen. Det går inte att nudda den nu alls utan att jag viker mig dubbel av smärta

Nu har jag fått att VC ringer upp mig omkring 14:40 idag... Hur stor är sannolikheten at jag får träffa en läkare idag tror ni????

Jag tippar på noll och intet

Inte sjukskriven och behöver helst "jobba in i kaklet" då det är mitt första år i ett helt nytt yrke. Jag måst bevisa hur bra jag är helt enkelt.

Min man försöker så gott han kan men det är kaos på hans jobb. Flera avdelningar ska läggas ner och den verksamheten ska in i de andra avdelningarna vilket ger ett extremt merarbete för honom som kvalitets- och processutvecklare. Han gör så gott han kan och bla kommer svärmor vara nere hela nästa vecka för att avlasta eftersom mannen har mycket möten då

Vika funkade för mig bär jag mådde så. Nu har jag en jättebra graviditet men så fort jag stressar längre tid får jag ont i magen och den blir spänd och yrseln/ illamående kommer. Jag vägrade sjukskriva mig förra graviditeten även fast jag såhär i efterhand inser att jag kanske borde jobbat mindre. Var rädd om dig!!

Va ute igår kväll och gick en sväng, fick då ont i magen, blev tvungen att gå saktare samt hålla ut byxorna så de inte klämde, men var ändå bara ett par vanliga mjukisbyxor med bra strecht. Gick över så fort vi kom in! Har någon av er varit med om nåt liknande?

Har inte fått ont i magen så men har blivit illamående av promenerande och varit tvungen att stanna och spy =S

Sovit 1,45 h på soffan fastän jag borde plugga-check! Har varit inne i en tröttperiod som varat 1,5 vecka typ! Jag klarar av att göra saker men väldigt skönt med en power nap såhär tidig em:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
15 16 17
Svar
334
· Visningar
28 558
Senast: Dorinda
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 042
Senast: gammalek
·
Anläggning Har en relativt liten beteshage till mina hästar på ca 1ha som jag tycker växter riktigt dåligt och jag skulle behöva lägga på någon...
2
Svar
29
· Visningar
2 550
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
910
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama