Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bekymrar mej iofs inte så mkt över vikten, det går man ju ner fort efteråt
Jag gick upp ca 12 kg men gick upp än mer efter förlossningen trots helamning.Nej, alla går inte ner fort efter
18 månader tog det mig med hårt slit att gå ner alla graviditetskilon med mellanpojken. Minstingen är snart 7 månader och jag har drygt 10 kg kvar att gå ner trots att jag går ner fortare denna gång. Men det klart alla går inte upp över 30 kg
Nej, alla går inte ner fort efter
18 månader tog det mig med hårt slit att gå ner alla graviditetskilon med mellanpojken. Minstingen är snart 7 månader och jag har drygt 10 kg kvar att gå ner trots att jag går ner fortare denna gång. Men det klart alla går inte upp över 30 kg
Och alla går inte ner av amning....
Nej det märkte jag . Alla sade att "det kommer raaaasa av dig om du ammar".
Eller hur...
När jag slutade amma försvann det däremot.
Halsbränna och helt sjuk trötthet. Tur i oturen att man stannade hemma från jobbet pga feber i morse
När jag kommer hem efter jobb brukar jag vara helt slut, vad roligt det ska bli att jobba nu och vara gravid samtidigt. Kommer ju somna med h6vudet på middagsbordet
Då väntar vi på NIPT-svar då. Är Klinisk Kemi på Ackis som analyserar så jag bör kunna läsa svaret i journalen under "provsvar".
Hon frågade vilken vecka jag var i och jag var tvungen att tänka
Har du lämnat blodprovet idag eller kommer du få svar idag och hur har det i så fall gått? Håller tumme att det ser bra ut
Halsbränna och helt sjuk trötthet. Tur i oturen att man stannade hemma från jobbet pga feber i morse
När jag kommer hem efter jobb brukar jag vara helt slut, vad roligt det ska bli att jobba nu och vara gravid samtidigt. Kommer ju somna med h6vudet på middagsbordet
Nej, alla går inte ner fort efter
Aha! Då fortsätter jag med min tumhållningLämnat blod. Svar tar runt 10 dagar på andra ställen så det är nog samma här. Fyra veckor till RUL så det blir lite snuttar här och där hyfsat regelbundet.
Aha! Då fortsätter jag med min tumhållning
Haha! Nejdå Måste ju hålla lite tumme för egen del ocksåHåll inte så hårt att du får kramp bara, många dagar
@Beppo Hur går det för dig?
Var på inskrivning i dag och alla värden såg bra ut. Fått Lergigan och ska se om jag blir trött av dem och om de fungerar att köra buss med dem. Hur går det för dig?