Ah, ja ska nog införskaffa det! Tack
Jag tar omeprazol varje kväll. Ska eg inte kunna få halsbränna efter OP men magkänslan är bättre med omeprazol.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, ja ska nog införskaffa det! Tack
Min kropp kommer tacka min ökade mättnadskänsla som jag fick när jag blev gravid!
Jag är i Kroatien och bor på ett hotell med all inklusive, men när jag är mätt så får jag inte i mig en bit till
Tråkigt för mig, men bra för kroppen som slipper viktökningen
Igår åt vi revben med pommes och majs, det tyckte bebis inte alls om Idag så fogade jag vår skorsten och när jag skulle gå duscha så fick jag så sjukt ont i pattarna. Fan att det redan ska börja. Sist fick jag inte ont förrän mjölken rann till.
Jag är ju bara i v6 (7??)Mina pattar har gjort ont sen typ v8-10(minns inte exakt), men som tur är mest om jag sover på mage eller om jag legat ner länge och ska resa på mig!
Oj!!! Tyckte mina tuttar va tidiga!Jag är ju bara i v6 (7??)
Mina började också ömma och växa direkt. Började där vid v 6 för mig med. Var som två blåmärken. Gjorde ont till halvvägs ungefär för att sen lugna ner sig. Fram tills mjölken rann till.Jag är ju bara i v6 (7??)
Mina reagerade typ direkt vid utebliven mens...men så hade jag ju ont både vid äl-tider, innan mens och under mens innan jag blev gravid...Jag är ju bara i v6 (7??)
Herregud ska man springa med ont i brösten i 7,5 månader nu då eller släpper det igen???Mina reagerade typ direkt vid utebliven mens...men så hade jag ju ont både vid äl-tider, innan mens och under mens innan jag blev gravid...
/Vinterföräldrar -16/17
Mitt har typ släppt. Har inte konstant ont längre, men de är mer-än-vanligt-känsliga för tryck, kyla, friktion m m...och de var känsliga redan förut...Herregud ska man springa med ont i brösten i 7,5 månader nu då eller släpper det igen???
Ny tid för RUL 24/10 så behöver bara vänta över helgen iaf, skönt.
Och nu är sambons kurs som inte gick att byta avbokad.
Jaja. Utbildningssamordnaren är informerad om att 24/10 inte är aktuellt.