Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var ganska neutral under hela graviditetenJag tycker också det är skönt att läsa att jag inte är ensam om de känslorna! Precis vad jag behövde höra :-)
Sambon är inbokad på nedrans kurs på samma datum som RUL så jag har bett om en ny tid. Kommer bergis få vänta minst en vecka till bara för det
Inte kul att få vänta, dock väntar jag nog hellre än att går själv! Rul känns som en sån sak där man ska vara med båda två
Det smakar skarpt surt och lite som om man har kräkts nyligen. Skitsvårt att beskriva, men om du har druckit riktigt surt "gammalt knorrigt" kaffe så kan det ge uppstötningar.Hur känns halsbränna?
Det smakar skarpt surt och lite som om man har kräkts nyligen. Skitsvårt att beskriva, men om du har druckit riktigt surt "gammalt knorrigt" kaffe så kan det ge uppstötningar.
Hmm känns som att jag har bantat, några kanske har testat dricka soppor i flera veckor, hos vissa då luktar/smakar det ju väldigt illa i mun. Typ så känns det i min mun, eller lite längre bak och har känslan hela tiden av att vilja gurgla med tandkräm, dock släpper det inte av gurglandet, har testat flera ggr haha! Men har aldrig haft halsbränna!
Det är inte sån där go "gravidmetallsmak" som du har i munnen/svalget då? Det hade jag både förra graviditeten och denna. Smakar riktigt illa..
VäldigtNjae känner inte riktigt någon metallsmak! Men kan inte riktigt säga att det bränner heller. Kanske surt! Är mer en känsla än smak i typ svalget! Haha bra förklarat va?
Jag förstår precis vad du menar! Är med i hösttråden och har precis fått min älskade bebis. Men jag hade så under slutet av min graviditet och försökte få sambon att förstå, han kunde konstatera att det inte var halsbränna men vad det faktiskt vad vet jag inte. Men jag känner precis igen din beskrivning. Det gick över så snart bebis komNjae känner inte riktigt någon metallsmak! Men kan inte riktigt säga att det bränner heller. Kanske surt! Är mer en känsla än smak i typ svalget! Haha bra förklarat va?
Jag förstår precis vad du menar! Är med i hösttråden och har precis fått min älskade bebis. Men jag hade så under slutet av min graviditet och försökte få sambon att förstå, han kunde konstatera att det inte var halsbränna men vad det faktiskt vad vet jag inte. Men jag känner precis igen din beskrivning. Det gick över så snart bebis kom
Haha skönt att någon fattar vad jag menar skönt att det går över, är bara i v17 än men håller det sig på denna nivå kan jag överleva utan problem är inget "jobbigt" problem även om det känns som ständigt dålig andedräkt typ! Går ju dock lätt att lösa med lite tandkräm eller tuggummi, även om själva känslan inte försvinner!
Testa att ta en Novalucol eller omeprazol och se om det går över? Har samma känsla som du beskriver och det hjälper med omeprazol Det är ofarligt att ta för bebisen.