Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag sov från 21 till 07 . Nu laddar jag för ett möte, en av deltagarna skulle bjuda på tårta om hen kom ihåg. Jag hoppas att det är bortglömt!
Vilken affär på nätet har bra gravidbyxor? Jag måste införskaffa ett par eller två nu känner jag och jag orkar inte åka till stan...
Vi var ju på semesternu sen i torsdags och då fick jag ju berätta för svärmor med familj eftersom alla skulle dricka vin och jag vanligtvis är först fram med vinflaskan på semestern Alla blev jätte glada, nackdlen bara var att H som är 5 hörde och nu vill hon ju så klart berätta för alla och envar. Så nu försöker jag förklara för henne att det är en hemlis iaf sex veckor till, vi får väl se om dagisfröknarna frågar när jag hämtar henne i em
Jag sov från 21 till 07 . Nu laddar jag för ett möte, en av deltagarna skulle bjuda på tårta om hen kom ihåg. Jag hoppas att det är bortglömt!
Vilken affär på nätet har bra gravidbyxor? Jag måste införskaffa ett par eller två nu känner jag och jag orkar inte åka till stan...
Haha ja hon blev rätt så arg i morse i bilen när jag sa att hon inte fick säga något.Barn å hemlisar
Hur mycket mammakläder tänker ni andra köpa på er?
Vill inte ha för mycket eftersom det enbart är under en kortare period, samtidigt vill jag inte behöva tvätta mer än 1/ veckan.
Förra grav så ägde jag ett par byxor och en massa tights bara, men då gick jag ju bara hemma. Nu behöver jag nog öka på lite eftersom jag jobbar. Sen beror det ju på vad du vill ha för byxor också, det finns ju både såna med låg muff och muff som går över hela magen. Jag har alltid tyckt bäst om dem som täcker magen.Hur mycket mammakläder tänker ni andra köpa på er?
Vill inte ha för mycket eftersom det enbart är under en kortare period, samtidigt vill jag inte behöva tvätta mer än 1/ veckan.
Jag gillar också de som går över magen bästFörra grav så ägde jag ett par byxor och en massa tights bara, men då gick jag ju bara hemma. Nu behöver jag nog öka på lite eftersom jag jobbar. Sen beror det ju på vad du vill ha för byxor också, det finns ju både såna med låg muff och muff som går över hela magen. Jag har alltid tyckt bäst om dem som täcker magen.
Jag kommer nog tillägga iaf två par jeans denna vändan (stretch) och några par tajts. Jag har kvar en tröja och två tunikor från föraa vändan med, men jag kommer nog köpa till en del toppar. Allra helst som man kan amma i så man slipper köpa nytt då igen.Jag gillar också de som går över magen bäst
Förra graviditeten pluggade jag så det som finns kvar sedan dess kommer inte gå att använda på jobbet tyvärr Dessutom blev mycket förstört i en vattenläcka så det är inte mycket kvar övht. Mest shorts verkar det som
Jag tänker mig 1 par jeans och ett par kostymbyxor (om jag hittar i rätt längd), 2 tjockare koftor och 5(?) toppar
Hittar inte en enda snygg topp dock