Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte särskilt krångligt att sy själv, finns bra guider ifall man googlar. Annars kanske du har någon i din närhet som kan sy ett till dig? (Jag gissar på att du inte bor i närheten av Halland annars hade jag gärna gjort det)Eftersom jag nog stoppat huvudet i sanden så tittar jag på babynest. Men det verkar poppis att stoppa med polyester och någon har skrivit flamskyddsäker. Det känns ju lite B.
Försöka sy själv? Jag kan knappt trä symaskinen...
Det är inte särskilt krångligt att sy själv, finns bra guider ifall man googlar. Annars kanske du har någon i din närhet som kan sy ett till dig? (Jag gissar på att du inte bor i närheten av Halland annars hade jag gärna gjort det)
Jo jag tänkte på det men tänkte att det är ganska skrymmande. Men har du inga andra frivilliga i din närhet syr jag självklart upp ett till digPosten hittar hit
Jo jag tänkte på det men tänkte att det är ganska skrymmande. Men har du inga andra frivilliga i din närhet syr jag självklart upp ett till dig
Visst är det väl vanligare att det syns tidigare om det är andra/tredje barnet? För mig är det första så får nog vänta med synlig mage ett tag till fast @Madde_padde sa åt mig att jag ska vara glad så länge den är liten för i slutet kommer jag tydligen vara trött på stor mage
Igår pratade jag med rektorn på mitt jobb o berättade att jag är gravid (igen). Hon gratulerade men var lagom glad i ögonen
Jag kommer nog få assistent på heltid efter jullovet som kan avlasta mig när graviditeten blir tyngre och om något skulle hända, skönt o lyxigt tycker jag Då kan man ju jobba lite längre. Är klasslärare i åk 1. Vad jobbar ni andra med?
Eftersom jag nog stoppat huvudet i sanden så tittar jag på babynest. Men det verkar poppis att stoppa med polyester och någon har skrivit flamskyddsäker. Det känns ju lite B.
Försöka sy själv? Jag kan knappt trä symaskinen...
Igår pratade jag med rektorn på mitt jobb o berättade att jag är gravid (igen). Hon gratulerade men var lagom glad i ögonen
Jag kommer nog få assistent på heltid efter jullovet som kan avlasta mig när graviditeten blir tyngre och om något skulle hända, skönt o lyxigt tycker jag Då kan man ju jobba lite längre. Är klasslärare i åk 1. Vad jobbar ni andra med?
Nu är jag lite irriterad.. Sambon är på dop idag, sin ena kusins bebis. Tydligen så har hans mamma berättat för sin syster som i sin tur berättat för sina barn/sambons kusiner så nu vet hela sambons släkt om det. Jag ville verkligen inte att fler skulle veta förrän efter RUL (21 oktober).
Sambons moster och mamma gnyr om dop, vilket vi inte kommer att ha.
För övrigt så blev jag glad idag när en vän jag inte träffat på ett tag sa att min mage syns mer nu, den står ut mer framåt. Första gången jag blir glad över att ha större mage Jag kan inte riktigt hålla in magen längre här hemma. Snart kan jag inte åka till affären längre utan att det syns. Problemet här i byn är att om en får veta så vet alla, tur att jag jobbar hemifrån och aldrig vistas bland folk. Vill allt hålla hemligt ett tag till.