Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska hålla tummarna jättehårt!!!!! Så nervöst o vänta..Klockan 15 inga mer blödningar idag än så länge!
Skönt att det såg bra ut Man får bestämma sej för att man är glad alla dagar som gått bra, så är det bara! Vara lycklig här och nuNu är jag klar! Vi fick jättefina värden och allt såg fint ut.
Det gjorde det sist med men idag ska jag vara glad. Att det gått åt helvete en gång borde göra att sannolikheten för att det skulle bli så igen är mindre. Barnmorskan pratade om plötslig spädbarnsdöd i magen eftersom de inte hittade något fel, men så tidigt som i v.18? Får acceptera att det på något vis var naturens urval om något inte stämde.
Har varit o ätit lunchbuffé gott, är för mätt. Sitter nu på en rastplats (kisspaus) innan barnen hämtas. Ska in till stan igen. Dottern ska lämna blodprov hoppas det går bra!
Kommer få lämna er det var inte våran tur denna gång.
Men neje.. Fy så tråkigt beklagar såKommer få lämna er det var inte våran tur denna gång.
Nej vad tråkigtKommer få lämna er det var inte våran tur denna gång.
Åh nej! Beklagar verkligenKommer få lämna er det var inte våran tur denna gång.
Skönt att det såg bra ut Man får bestämma sej för att man är glad alla dagar som gått bra, så är det bara! Vara lycklig här och nu
Det vet jag mer än väl att det är, men för att inte noja ihjäl mej så försöker jag tänka att varje dag som gå så är jag 1 dag närmre. Jag vägrar ta ut olyckan i förskott! Bara för att jag förlorade Filippa 9dagar över tiden och du förlorade din v18 så betyder inte det att det ska hända oss igen. Oddsen är till och med väldigt små.Jo, nog är det så man får göra även om det är svårt