Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kommer få lämna er det var inte våran tur denna gång.
Sitter här på jobbet och sköljs över av ett kraftigt illamående Håll tummarna för att det går över. Har ett viktigt möte klockan ett.. Just nu vet jag inte ens hur jag ska fixa att förbereda mig inför nämnda möte.
Verkar tyvärr inte fungera.
Storlek stämmer med BF 21/3 (även om den sade 13+2 och det bör vara 13+1 idag). "Rätt storlek" över hela kroppen och den har både två hjärnhalvor (yay), två njurar, en mage och en urinblåsa.
Trisomi 21 1:ca 7000 men 13+18 1:49 och det behöver jag nog smälta. Hon sade ingenting om FVP iaf.
Kommer nog få huvudvärk idag.
Jag hänger aldrig med på dina förkortningar, vad betyder dom och siffrorna?
Trisomi 21 är Downs, de andra två otäckare. Vid risk på 1:200 eller sämre erbjuder man fostervattenprov i Uppsala men tydligen inte(?) om det är 13+18 (kombinerat).
Okey, så är siffrorna bra då eller? Jag fick aldrig några siffror, eller frågade inte heller! BM som gjorde kub sa bara att det såg bra ut och låg risk, så jag nöjde mig uppenbarligen med det haha! Har läst lite om siffrorna när jag googlat men aldrig förstått vad som är bra eller dåligt..
Vad bildar de uppfattningen på när de sätter risk?
Storlek stämmer med BF 21/3 (även om den sade 13+2 och det bör vara 13+1 idag). "Rätt storlek" över hela kroppen och den har både två hjärnhalvor (yay), två njurar, en mage och en urinblåsa.
Trisomi 21 1:ca 7000 men 13+18 1:49 och det behöver jag nog smälta. Hon sade ingenting om FVP iaf.
Kommer nog få huvudvärk idag.
Ju högre siffra efter ettan desto bättre.
Alltså är 1:49 inte toppen.
Okey men vad är maxsiffra då? Eller kan det vara 1:3000 typ? Jag ber också om ursäkt om jag är frågvis!
Okey men vad är maxsiffra då? Eller kan det vara 1:3000 typ? Jag ber också om ursäkt om jag är frågvis!