Vårföräldrar 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag blev faktiskt chockad över att det togs så akut. Jag hade ändå känslan inom mig att en sån här liten blödning är helt normal. Hade räknat med att dom bara skulle sucka och säga att sånt är det många som har. Men dom slog på stort så nu är det ju ännu svårare att behålla lugnet :eek: har inte kommit något mer blod direkt. Gör dom vaginalt ultraljud tro? Är 11+2 idag.

Jag blev faktiskt chockad över att det togs så akut. Jag hade ändå känslan inom mig att en sån här liten blödning är helt normal. Hade räknat med att dom bara skulle sucka och säga att sånt är det många som har. Men dom slog på stort så nu är det ju ännu svårare att behålla lugnet :eek: har inte kommit något mer blod direkt. Gör dom vaginalt ultraljud tro? Är 11+2 idag.

Ja jag skulle gissa på ett vaginalt. Men var kissnödig ifall de vill börja med vanligt ;)

Skönt att de tog dig på allvar, här är det ju lite si och så med det.

Ska hålla tummarna jättehårt!!

Håller tummarna att det lugnat sej och allt ser bra ut:heart

❤️

I morgon är det kub ul. Lite sådär, glädjs inte åt det än. Har känt att den lever i alla fall o känner mig i högsta grad gravid :up:

Fick hem en doppler idag jag köpt begagnad men vet inte om jag vågar använda den nu i mellanveckorna som missfallet skedde sist. Kommer dö av rädsla om jag inte hittar hjärtljuden så väntar nog några veckor till efter rul med o använda den, eller så fegar jag ur o säljer den vidare :o

Dras vidare med förkylning o bihålebesvär from hell.. Har jag fortfarande ont i tänderna på fredag ringer jag vc, då har jag varit kass i två veckor :(

Har fått nytt dille, chokladbiskvier :love::bow:;)

I morgon är det kub ul. Lite sådär, glädjs inte åt det än. Har känt att den lever i alla fall o känner mig i högsta grad gravid :up:

Fick hem en doppler idag jag köpt begagnad men vet inte om jag vågar använda den nu i mellanveckorna som missfallet skedde sist. Kommer dö av rädsla om jag inte hittar hjärtljuden så väntar nog några veckor till efter rul med o använda den, eller så fegar jag ur o säljer den vidare :o

Dras vidare med förkylning o bihålebesvär from hell.. Har jag fortfarande ont i tänderna på fredag ringer jag vc, då har jag varit kass i två veckor :(

Har fått nytt dille, chokladbiskvier :love::bow:;)

Ska baka chokladbiskvi i långpanna nu tänkte jag :D

Jag mår mest illa som fan. Varm mat och dryck funkar inte, vare sig att tillaga eller äta.
Kräks tack och lov mindre nu, men det konstanta illamåendet är drygt.

Jag hade lite låga järndepåer ringde bm precis och berättade, kan det vara därför jag är så vansinnigt trött heeela tiden?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
15 16 17
Svar
334
· Visningar
28 580
Senast: Dorinda
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 051
Senast: gammalek
·
Anläggning Har en relativt liten beteshage till mina hästar på ca 1ha som jag tycker växter riktigt dåligt och jag skulle behöva lägga på någon...
2
Svar
29
· Visningar
2 552
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
910
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama