Håller tummarnaNu kommer det dessvärre mera färskt blod
Stor kram
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarnaNu kommer det dessvärre mera färskt blod
Nu kommer det dessvärre mera färskt blod
Jag hoppas det är en sådan där "vanlig" blödning man kan ha ändå!
Har du ringt gyn?
Håller tummarna för att det inte förvärrasFick tid på gyn i morgon och om det förvärrades så får jag dra iväg till akuten(7mil)..
Fick tid på gyn i morgon och om det förvärrades så får jag dra iväg till akuten(7mil)..
Jag blev faktiskt chockad över att det togs så akut. Jag hade ändå känslan inom mig att en sån här liten blödning är helt normal. Hade räknat med att dom bara skulle sucka och säga att sånt är det många som har. Men dom slog på stort så nu är det ju ännu svårare att behålla lugnet har inte kommit något mer blod direkt. Gör dom vaginalt ultraljud tro? Är 11+2 idag.
Ska hålla tummarna jättehårt!!Jag blev faktiskt chockad över att det togs så akut. Jag hade ändå känslan inom mig att en sån här liten blödning är helt normal. Hade räknat med att dom bara skulle sucka och säga att sånt är det många som har. Men dom slog på stort så nu är det ju ännu svårare att behålla lugnet har inte kommit något mer blod direkt. Gör dom vaginalt ultraljud tro? Är 11+2 idag.
Håller tummarna att det lugnat sej och allt ser bra utJag blev faktiskt chockad över att det togs så akut. Jag hade ändå känslan inom mig att en sån här liten blödning är helt normal. Hade räknat med att dom bara skulle sucka och säga att sånt är det många som har. Men dom slog på stort så nu är det ju ännu svårare att behålla lugnet har inte kommit något mer blod direkt. Gör dom vaginalt ultraljud tro? Är 11+2 idag.
Jag blev faktiskt chockad över att det togs så akut. Jag hade ändå känslan inom mig att en sån här liten blödning är helt normal. Hade räknat med att dom bara skulle sucka och säga att sånt är det många som har. Men dom slog på stort så nu är det ju ännu svårare att behålla lugnet har inte kommit något mer blod direkt. Gör dom vaginalt ultraljud tro? Är 11+2 idag.
I morgon är det kub ul. Lite sådär, glädjs inte åt det än. Har känt att den lever i alla fall o känner mig i högsta grad gravid
Fick hem en doppler idag jag köpt begagnad men vet inte om jag vågar använda den nu i mellanveckorna som missfallet skedde sist. Kommer dö av rädsla om jag inte hittar hjärtljuden så väntar nog några veckor till efter rul med o använda den, eller så fegar jag ur o säljer den vidare
Dras vidare med förkylning o bihålebesvär from hell.. Har jag fortfarande ont i tänderna på fredag ringer jag vc, då har jag varit kass i två veckor
Har fått nytt dille, chokladbiskvier
Varför berättar man sånt ..... (Nej, jag inte aaaaaalls sugen... )Ska baka chokladbiskvi i långpanna nu tänkte jag
Även jag håller tummarna att allt är braFick tid på gyn i morgon och om det förvärrades så får jag dra iväg till akuten(7mil)..
Jag hade lite låga järndepåer ringde bm precis och berättade, kan det vara därför jag är så vansinnigt trött heeela tiden?