God morgon alla
Detta är fånigt eller dumt. Jag älskar normalt sett mat, och tårta och allt annat... Lagar gärna o äter gärna. Tidigare graviditeter har jag ätit semlor i massa, ostbågar o diverse dillen o gått upp 13-14kg...
Denna graviditeten har jag gått ner
klarar knappt att se mat, något sött eller what ever... Mår skit illa..... Förmår mig inte äta o hade kunnat leva på typ nyponsoppa. Kräks inte men mår bara konstant väldigt illa. Annars hade jag tvivlat på att någon bodde där
Mannen börjar bli orolig o försöker hitta på mat jag brukar älska. I fredags kom han hem med en bit tårta, den står fortfarande kvar i kylen
lika så rabarberpajen från i måndags. Är det inte meningen att det ska vända snart? 12+5. Igår tog jag till och med Lergiganen fast jag får ont i magen.
Pratade med bm igår och hon tyckte det var normalt att det kunde vara så. Det komiska är att även om jag gått ner står det en hård bula ut på magen. Får nog berätta efter kub ul på onsdag (bara en vecka kvar). Vi kommer göra det denna gången för då vet alla också att det funnits ett syskon om något går fel. Ytterst få vet ju att det finns en lillebror i himlen.
Dottern 4 år undrar om jag snart inte ska gå till doktorn så han kan titta in i magen med en kamera om där bor en bebis. Hon vidhåller att jag blivit tjock på magen så det kanske faktiskt har flyttat in någon.