Vårföräldrar 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi köpte en Edge, det enda som skiljer mot mondialen är ju färgvalet. Mondialen har ju läderdetaljer. Annars är det samma vagn.

Vår står i hallen och väntar på lilltösen :heart

Emmaljunga duo edge är kanon. Vi har en i förrådet jag innerligt hoppas håller till en unge till, får eventuellt köpa nytt chassi. Får ta tag i det om ett par veckor :)

12+0 idag :o inskrivning på tisdag hos bm och kub på onsdag 14/9

Emmaljunga duo edge är kanon. Vi har en i förrådet jag innerligt hoppas håller till en unge till, får eventuellt köpa nytt chassi. Får ta tag i det om ett par veckor :)

12+0 idag :o inskrivning på tisdag hos bm och kub på onsdag 14/9

Vill också göra KUB tidigare!

Men nu har landstingets journalsystem legat nere i flera dagar så det är nog bara att fetglömma att få en tidigare tid.

Tror vi gav 10.000 för sex år sedan... Eller mor o far :) men den har tjänstgjort troget i många mil :up:

Har nog kännt lillskrutten bubbla runt lite i kväll. Fick en stor bubbla i magen ovanför blygdbenet. Måste betyda att hen lever?! :love: hoppas, hoppas, hoppas :nailbiting:

Jag som inte skulle handla nåt förrän vecka 20... Budade hem ett bäbispaket med kläder igår med storlekar från 50-68 för 60kr, visserligen begagnat men sånt stör inte oss, så kort tid ändå som kläderna ska användas! Men för det priset kunde jag inte låta bli! :D

Tradera är bäst!

Tror vi gav 10.000 för sex år sedan... Eller mor o far :) men den har tjänstgjort troget i många mil :up:

Har nog kännt lillskrutten bubbla runt lite i kväll. Fick en stor bubbla i magen ovanför blygdbenet. Måste betyda att hen lever?! :love: hoppas, hoppas, hoppas :nailbiting:

Igår och idag har det bubblat där nere. Som om någon blåser bubblor i fostervattnet :eek:

Men det är troligen tarmarna. Men ändå :D

Tradera är bäst!
Haha visserligen lokal fejjansida men samma funktion ;) bara att man kan hämta direkt på plats! Men älskar vår lokala köp och sälj, har köpt en hel del bra saker där till vettiga priser! Finns en hel del mer fina barnkläder ute, börjar klia i fingrarna haha! Är ju ändå 14+2 så inte så lång tid kvar ;) men tror jag skulle bli väldigt besviken om jag shoppat massor och så är det nåt knas vid rul...

Är ju ändå 14+2 så inte så lång tid kvar ;) men tror jag skulle bli väldigt besviken om jag shoppat massor och så är det nåt knas vid rul...
Jag vill också börja men känner med att det vore jobbigt om det var något knasigt, så jag håller mig till efter rul.

Svärmor säger att det betyder otur att handla saker till bebisen i förväg! Att man bara ska ha det man absolut behöver för att ta hem barnet från bb, och köpa resten sen. O_o Någon gammal skröna?

Jag vill också börja men känner med att det vore jobbigt om det var något knasigt, så jag håller mig till efter rul.

Svärmor säger att det betyder otur att handla saker till bebisen i förväg! Att man bara ska ha det man absolut behöver för att ta hem barnet från bb, och köpa resten sen. O_o Någon gammal skröna?

Aldrig hört så är nog en skröna! Tror dock inte man behöver shoppa hur mkt som helst i förväg, är ju oftast väldigt lätt att komplettera efteråt! Jag tänkte tex inte köpa nåt i storlek 50, tror inte jag får ett barn i den storleken. Men skulle det vara så att jag får det, ja då får väl sambon eller mamma svänga förbi stan (som är i samband med sjukhuset) och köpa några plagg i storlek 50 tex!

Jag kommer nog börja shoppa om jag ser nått jag vill ha. Skulle det hända nått denna gången så får vi ge oss på det igen.

Haha visserligen lokal fejjansida men samma funktion ;) bara att man kan hämta direkt på plats! Men älskar vår lokala köp och sälj, har köpt en hel del bra saker där till vettiga priser! Finns en hel del mer fina barnkläder ute, börjar klia i fingrarna haha! Är ju ändå 14+2 så inte så lång tid kvar ;) men tror jag skulle bli väldigt besviken om jag shoppat massor och så är det nåt knas vid rul...

Jag kör på tanken att det värsta som kan hända med att ta ut glädjen i förskott (= handla lite redan nu) är att man får glädjas en gång iaf.

För mig har kläderna (jag har fyndat lite sedan första plusset) symboliserat att loppet inte är kört (ännu).

Skiter det sig tänker jag skänka bort kläderna till någon lämplig förening.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
15 16 17
Svar
334
· Visningar
28 566
Senast: Dorinda
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 042
Senast: gammalek
·
Anläggning Har en relativt liten beteshage till mina hästar på ca 1ha som jag tycker växter riktigt dåligt och jag skulle behöva lägga på någon...
2
Svar
29
· Visningar
2 550
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
910
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama