Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Emmaljunga duo edge är kanon. Vi har en i förrådet jag innerligt hoppas håller till en unge till, får eventuellt köpa nytt chassi. Får ta tag i det om ett par veckor
12+0 idag inskrivning på tisdag hos bm och kub på onsdag 14/9
Plockade ihop "drömvagnen" på Emmaljunga och tja 16.000 är ju som hittat
Plockade ihop "drömvagnen" på Emmaljunga och tja 16.000 är ju som hittat
Vår Edge kostade 10000:- i butik. Har Chrome chassi men med de mindre hjulen. Tror inte mondialen var så mycket dyrare faktiskt. Eller valde ni till en massa grejer på hemsidan?
Jag som inte skulle handla nåt förrän vecka 20... Budade hem ett bäbispaket med kläder igår med storlekar från 50-68 för 60kr, visserligen begagnat men sånt stör inte oss, så kort tid ändå som kläderna ska användas! Men för det priset kunde jag inte låta bli!
Tror vi gav 10.000 för sex år sedan... Eller mor o far men den har tjänstgjort troget i många mil
Har nog kännt lillskrutten bubbla runt lite i kväll. Fick en stor bubbla i magen ovanför blygdbenet. Måste betyda att hen lever?! hoppas, hoppas, hoppas
Haha visserligen lokal fejjansida men samma funktion bara att man kan hämta direkt på plats! Men älskar vår lokala köp och sälj, har köpt en hel del bra saker där till vettiga priser! Finns en hel del mer fina barnkläder ute, börjar klia i fingrarna haha! Är ju ändå 14+2 så inte så lång tid kvar men tror jag skulle bli väldigt besviken om jag shoppat massor och så är det nåt knas vid rul...Tradera är bäst!
SantJa jag skrev ju drömvagnen
Jag vill också börja men känner med att det vore jobbigt om det var något knasigt, så jag håller mig till efter rul.Är ju ändå 14+2 så inte så lång tid kvar men tror jag skulle bli väldigt besviken om jag shoppat massor och så är det nåt knas vid rul...
Jag vill också börja men känner med att det vore jobbigt om det var något knasigt, så jag håller mig till efter rul.
Svärmor säger att det betyder otur att handla saker till bebisen i förväg! Att man bara ska ha det man absolut behöver för att ta hem barnet från bb, och köpa resten sen. Någon gammal skröna?
Vilken storlek är standard för nyfödd? Är 50 prematur?
Min son var 53cm lång och 56 var för stort för honom. 50 var precis lagomVilken storlek är standard för nyfödd? Är 50 prematur?
Haha visserligen lokal fejjansida men samma funktion bara att man kan hämta direkt på plats! Men älskar vår lokala köp och sälj, har köpt en hel del bra saker där till vettiga priser! Finns en hel del mer fina barnkläder ute, börjar klia i fingrarna haha! Är ju ändå 14+2 så inte så lång tid kvar men tror jag skulle bli väldigt besviken om jag shoppat massor och så är det nåt knas vid rul...