Ja just ute på gården så sköter gubben plogningen. Men det går inte alltid så snabbt att få det plogat på grusvägen vi ofta går och den sköter kommunen
Aha. Här är de hyfsat duktiga faktiskt. Tur det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja just ute på gården så sköter gubben plogningen. Men det går inte alltid så snabbt att få det plogat på grusvägen vi ofta går och den sköter kommunen
Aha. Här är de hyfsat duktiga faktiskt. Tur det.
Galet kissnödig men den lilla bulan är så tydlig nu att jag inte vill kissa
(Men den surfar verkligen på blåsan, är rörlig )
Det har ju inte riktigt sjunkit in ännu, rent känslomässigt. Det faktiskt mest troligt blir något den här gången.
Jag vill oxå se en bula, men har för mkt fett ivägen tror jag haha!
Här syns en rejäl kula redan ... Jobbigt när man fortfarande inte vill berätta på jobbet.
Idag är en sån där dag som jag hade velat ligga i soffan och kolla på dokumentärer och vältrat mig i choklad. Istället är jag på jobbet i klänning, högklackat och fick äta en hälsotallrik till lunch.
Tänkte Tradera-fynda lite men kom på att jag nog bör gå igenom vad jag har först. Måste ju inte ha galna mängder kläder när vi har egen maskin. Och jag blir inte förvånad om morsan har en massa gamla kläder i källaren.
Hellu. Plussade idag och bör enligt uträkning vara i vecka 7+0 men som sagt bara räknat efter första sista mensdagen. Enligt appen är de då beräknat 26april.
Idag är det bara 200 dagar kvar enligt appen.
Nästan klar liksom
På onsdag har jag gått 12 hela veckor. Undrar om det kommer kännas någon skillnad?
Slem i halsen och ett underliggande illamående slutade med att frukosten kom upp
Samtidigt som mina två barn 2 och 4 år stod och skulle tvätta sig och borsta tänderna. -mamma kräks du? Varför kräks du? Kan du sätta på vattnet?
Lilla: -borsta tänderna!!!!!!!
-men mamma sätt på vattnet!!!
Love life
Fantastiskt med småbarn