Haha, upplagt för rejäl förvirring
Och @Suspiria
21, 23 och 26 mars. Tur att det inte skiljer flera veckor...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, upplagt för rejäl förvirring
Jag är nog härdad.. Jag bryr mig mindre om bf, den kommer ju när den gör... I mitten av mars inte ens det får man bestämma
När man ska göra KUB så spelar de där dagarna roll eftersom blodprov och NUPP ska göras vid rätt tidpunkt.
NUPP görs optimalt i v 12+2/3 och nu vet jag inte om jag fick tid i v 13+1 för att de använt BMs sista-mens-BF eller om det är för att de hade tid först då.
Igår kom världens dunderförkylning smygandes för att på kvällen vara helt vedervärdig. Hostade lungorna ur mig hela kvällen men lyckades till slut somna.
Ska nu alltså kombinera detta med kräkningar och illamående, hurra!
Jag med, oftast. Blir ledsen av allt och ingenting.I dag är jag mer åt det gråtmilda hållet och det är asjobbigt.
Jag jobbar hemifrån men kommer inte berätta för folk, utöver några enstaka, förrän efter rutinultraljudet kring vecka 18-20. Alternativt tidigare om det inte går att dölja innan dess. Känns jobbigt att berätta och så skiter det sig och så måste man berätta det också, så jag väntar så länge som möjligt.När berättar ni på jobbet?
Jag jobbar hemifrån men kommer inte berätta för folk, utöver några enstaka, förrän efter rutinultraljudet kring vecka 18-20. Alternativt tidigare om det inte går att dölja innan dess. Känns jobbigt att berätta och så skiter det sig och så måste man berätta det också, så jag väntar så länge som möjligt.
För mig blir det ganska lagom då jag fyller år strax efter rutinultraljudet så kommer helt enkelt berätta på kalaset.
Ja, det underlättar mycket med tanke på hur jag mår också. Kan anpassa det lite till hur jag mår för dagen.Skönt att jobba hemifrån i sånna lägen.
Jag har sommarjobbat, pluggar också på distans men kommer fortfarande jobba en dag i veckan ca men det är nästan bara skönt att få vara social eftersom jag inte har någon häst längee och därmed inte får det sociala därifrånJag jobbar inte. Väldigt skönt
Jag har sommarjobbat, pluggar också på distans men kommer fortfarande jobba en dag i veckan ca men det är nästan bara skönt att få vara social eftersom jag inte har någon häst längee och därmed inte får det sociala därifrån
Jag har fyra (snart tre ) men de är hemma. Jag har pressat mitt psykiska alldeles för hårt i många år med mer social kontakt än vad jag orkar, så det här är en läkningsfas.
Snart ska man ju umgås med föräldrar